sorteer op
Bij deze Ford Puma werkt het Start/stop systeem niet. Auto is een lesauto, zou verder niet uit mogen maken We hebben een nieuwe Varta accu geplaatst 60ah EFB onderdeelnummer 560500064D842 Origineel nummer is K1BT-10655-AA Accu reset gedaan met de tester, handmatig en met FDRS Als je rijd gaat het start/stop logo met streep erdoor wel
Na een lichte aanrijding tegen een trekhaak van de voorligger kregen we storing actieve motorkap. De storing proberen resetten maar dit lukt niet, ze komt dadelijk terug. Moet er nog iets vervangen worden voor we de storing kunnen wissen ? Gemeten Motorkap is terug normaal gesloten. Er is ook maar kleine schade ter hoogte van
beste colega's. We hebben hier een ducato met iveco motor met volgend probleem. De motor maakt te veel roet aan waardoor de roetfilter overbelast geraakt. De eerste keer dat de klant ervoor binnen kwam hebben we een geforceerde regeneratie uitgevoerd en het gehalte roet kwam zogoed als op nul (het juiste persentage wat overbleeft weet ik niet meer).
We hebben hier een Transit waarvan de dimlichten niet werken op de dimlichtstand! Dimlichten werken wel op stand 0=> dagrijlichtstand (stadslichten en dimlichten). Op stand 1 vd LS werkt alleen het stadslicht en op stand 2 brand stadslicht ook maar geen dimlicht.Op stand 0 heb ik voeding op beide zekeringen vd dimlichten, op stand 1
Deze Belgische Transporter geeft, "Wagen alleen in positie P verlaten" aan. De keuzehandel als ook het complete contactslot ( dit was "gammel"), zijn al vervangen. Handel is ook via Odis " aangeleerd". Software is ook up to date. Toch blijft deze melding verschijnen! Je kunt gewoon rijden met de auto en indicatie naast pook geeft
Goedemorgen, Deze auto houd hinderlijk in tijdens het rijden rond de 1800 toeren. Het lijkt voornamelijk voor te komen wanneer de airco compressor in/uit schakelt. Airco werkt naar behoren, geen rare geluiden vanuit airco. Motor loopt verder goed, niks merkbaar bij hogere toeren en geen motorstoringen o.i.d. Wel is er bij koude start de
Hallo ik heb hier een ford transit connect waarvan de distributieriem is gebroken. Na reparatie van de cilinderkop, aantal kromme kleppen en gebroken tuimelaars, klopt de timing van de distributie niet meer. Na uitlijnen en monteren van de riem en daarna ronddraaien van de krukas komen de zuigers na ongeveer een kwart slag tegen de kleppen. Nokkenas en
@ArnoldAMT @HugoAMT @Tom Betreft aandrijftandwiel in distributietandwielkast, voor stuurbekrachtigingspomp. Deze heeft in tandwielkast veel speling. Gevolg goed hoorbaar bijgeluid. Kwam op forum topic tegen, vandaar mijn vraag onderstaand..... Is artikel nog te achterhalen? Zie link: http://www.amt.nl/web/Archief/tonen-archief/Revisiespecialist-als-probleem-oplosser-2008-1.htm
Goedemorgen, Weet iemand de weerstand die de verstuivers ongeveer moeten hebben van deze bus ? klacht is de bus start niet. met 1 stekker van 1 verstuiver losstart hij wel. dus of ecu is niet in orde of een of verstuivers met te hoge weerstand ? verstuiver 1 --> 57K ohmverstuiver 2 --> 175K ohmverstuiver
Goedemiddag, Ik heb een bus omgebouwd van diesel naar golf 3 gti motor 2.0 ADY deze motor direct opgefrist. nieuwe lagerschalen, zuigerveren, distributie enz enz. de motor heeft een nieuwe LMM, Koeltemp sensorBougie's, en IAT sensor, en lambdasensor, en krukas sensor ecu sleutelvrij laten maken, zelf de kabelboom helemaal uitgezocht en alles aangesloten. ook een