sorteer op
Goedendag Ivm een garantieclaim op een gereviseerd stuurhuis, de aansluitstekker op het stuurhuis is gebroken en de bekrachtiging werkt niet meer is besloten om totdat die is afgehandeld een 2ehand stuurhuis te monteren Als je met het stekkerblok op het gereviseerde stuurhuis beweegt werkt de bekrachtiging soms weer gewoon.(transportschade) Mijn vraag gaat dan ook over
beste, Na ongeveer 1km. na de koudstart gaat het motorlampje branden zonder iets aan de motorloop te merken. als ik dan de foutcodes wis komen ze er gelijk weer in. Ik heb op het forum gezocht naar een vergelijkbaar probleem maar heb niets kunnen vinden, mocht het probleem al behandelt zijn bij voorbaad mijn excuses
Deze Clio kampt met een schommelend stationair toerental (zowel warme als koude motor) en de wagen rijdt niet vlot. Er zijn geen foutcodes. De wagen is nog in garantie dus hij gaat eerst bij de dealer langs voor het herprogrammeren van de rekeneenheid van het inspuitsysteem. Heeft iemand ervaring met dit probleem? Gemeten gaspedaalstand sensor, signaal
Bij deze laguna gaat steeds na het wissen van foutcodes het motormanegementlampje branden na 1500-2000 km rijden. het gaat om permanente injectorbediening storing van alle 4 de injectoren. De klant merkt op het moment dat lampje gaat branden niets aan de auto ( geen inhouden of iets dergelijks). de motor loopt bij ons ook netjes en het
Klant heeft bij ons de auto gekocht, en komt na een week terug met de mededeling dat de auto op 3 cilinders loopt, Na onderzoek en uitlezen kwam aan het licht dat injector 4 niks meer doet (Code P0204) na resetten zijn is de melding weg maar auto loopt nog steeds op 3 cilinders Vervolgens
bus heeft vermogen verlies als motor storings lampje aan gaat, in eerste instansie dan code P0299-FA ik heb het lucht syst vanaf de luchtmassameter met rook machine vol gezet, gecontroleerd geen lekkage gevonden. Na vervangen van druk omvormer is de code P061B-64 erbij gekomen ook is er binnen in de bus als er geen storingen zijn
Ik ben bezig om een landcruiser om te bouwen naar een pickup, nu zitten achterin de auto 2 airbag sensoren voor de gordijn airbags. Deze sensoren (s13 en s14 van de bijlage) zijn niet meer nodig en wil deze sensoren afgekoppeld hebben. Nu geeft de ecu uiteraard direct een foutmelding als je die los laat.
als je met deze viano rijdt valt op somige momenten het vermogen weg, en springt hij in een noodloop, afzetten en starten probleem is weer soms dagen weg soms maar een half uur. uitlezen geen codes, rode ring bij de turbo alvervangen toen is het 14 dagen weggeweest maar weer terug nu wie heeft er
E-klasse uit 2012 met luchtvering op de achteras, zakt regelmatig bij silstand, geen foutcodes, auto is twee keer binnen geweest en bleef toen op hoogte, geen lekkage kunnen vinden. Ventiel achterin bij compressor is vervangen, geen resultaat. Ga er vanuit dat de auto bij een lekke veerbalg altijd zakt, bij deze kan het dagen goed
C3 met foutcode P11AA, klepdekselpakking vervangen ivm olielekkage, olievuldop, peilstok en slangen van en naar electroklep gecontroleerd volgens TSB echter zonder resultaat foutcode blijft en ventilator blijft gelijk en zeer lang draaien iemand een idee ? Gemeten div leidingen van en naar electroklep absorptievat Uitgelezen met Launch Euro pro 4 Foutcodes P11AA