sorteer op
dynamo van een vivaro met g9u 630 motor wordt niet bekrachtigd en heb ook geen acculampje na flink gasgeven gaat deze wel bijladen. terug koppeling naar de computer is in orde.(aansluiting f) mijn vraag is eigenlijk heeft er iemand een schema van deze auto met dynamo en of dashboard er op . zodat ik kan
hallo iedereen. heb hier een merrie met aantal problemen. betreft een a 160 kort 70kw bj2010 klacht klant: -motor valt onder het rijden uit. -eco lampje gaat soms uit -tijdens inhalen lampje abs gaat 2 branden -stuurbekrachtiging valt uit -melding in display dat esp niet functioneert -als het eco lampje weer gaat branden gaat de
Hallo allemaal, We hebben hier weer eens een lastige storing binnenstaan, waar we geen goede raad meer mee weten. Deze Master is onderweg stilgevallen met een diesellekkage. Verstuiverleiding nr 2 was gescheurd/lek, ANWB onderweg met koperdraad dichtgesoldeerd zodat de klant weer naar huis kon. De klant heeft zelf de motor met hogedruk afgespoten, en hierna naar
Ik heb foutcode P20EE (008430) uitgelezen met als uitleg SCR NOX CATALYST EFFICIENCY BELOW THRESHOLD - BANK 1 Heeft iemand ervaring met deze foutcode? Zijn er problemen met de adblue-injector of NOX-sensor bekend? Uitgelezen met Bosch KTS Foutcodes P20EE
Steeds terug kerende Foutcode P0301. Merkt niks aan de auto rijdt perfect en loopt goed stationair. Lampje knippert eerst en gaat dan branden. Bougie,kabels en bobine vervangen. Compressie gemeten alle vier hetzelfde. Gemeten P0301 Uitgelezen met Bosch Kts Foutcodes P0301
Beste collega's ik heb een toyota avensis staan die soms niet reageerd op gaspendaal( zelf nog niet geconstanteerd of gemerkt) foutcode P2121 aanwezig met de nodige storingslampjes op displayals auto bv tijd gestaan heeft en je start hem weer is probleem vaak weg,probleem heeft zich in halfjaar tijd 2 keer voor gedaan ik zat zelf te
heren weten jullie waar ik dit probleem moet zoeken auto loopt hoog stationair en het gebruik is hoog heb de auto uitgelezen met de launch x431 en daar komen 2 foutcode`s naar boven helaas geen P foutcode`s geeft tie aan 45 pressure sensor 54 air intake system gezien er een hoop electronische componenten op het
Als boven de 3000 tmp komen houd deze sprinter in en gaat schokken . EDC lampje gaat even aan p0180 komt dan als fout . In de meetwaarden vindt in de brandstoftemp niet terug . Wat ons wel opviel is dat bij de lmm 0.00 staat in de meet waarden . Deze meten we
Deze wagen is tijdens het rijden stilgevallen, en wil daarna niet meer starten. De starter wordt NIET aan gestuurd.Als ik de paarse draad spanning geef dan start de wagen maar slaat NIET aan. Na uitlezen in EIS parameters wordt de sleutel aanvaard en start vrijgave gedaan dus auto moet starten toch doet ie het niet.
Mijn probleem is met een cordoba dat ik geen verbinding kan krijgen met de ecu uitgelezen met snapon modis Klacht is dat de auto niet aanslaat Heeft iemand hier een ervaring mee? Uitgelezen met modis Foutcodes geen