sorteer op
Airco gevuld met 700 gram.Dat ging heel lastig. Bij 400gram vullen (via HD) vulde het systeem bijna niet meer. Dus met draaiende motor via LD de rest erin gezogen. Daarna gemeten. Lage druk 4bar. Hoge druk 8bar. Het blokventiel misschien verstopt? Of toch de compressor kapot? Condersor of verdamper verstopt. Ja erg lastig. Of zit
Op deze opel Corsa werkt de airco, recirculatieklep en achterruitverwarming schakelaar niet. Geen fout code`s en geen zekeringen defect. Kent iemand dergelijke fout? Uitgelezen met kts650
Hallo beste collega's Zal me zelf eerst even voorstellen ik ben Turgut. Ik heb van de week een nieuwe cilinderkop op de golf 5 gezet omdat de cilinderkop gescheurd was. Na zelf een proefritje gemaakt te hebben constateerde ik niks en dacht dat de auto goed en klaar was. had alleen niet zoveel vermogen
Wij hebben een Opel Astra J staan met foutcode P037E Gloeibougies en relais zijn reeds vervangen ! Volgens mij bestaat hier ook een sevice bulletin voor wie weet raad ? Uitgelezen met Snap On Foutcodes P037E
abs lampje brand uitgelezen geeft aan r.v abs sensor stuk vervangen nog steeds de foutmelding pomp is goed wat kan het zijn? mvg,
Motor slaat aan en even later valt de auto uit. Daarna is hij moeilijk aan de praat te krijgen en als de auto loopt dan staat die min of meer of 3 cilinders te lopen en als de auto goed warm is gaat hij goed lopen. Bougie's en ontsteking zijn goed. efi 325 is geheugenverlies
Heb hier een galaxy staan met de foutcode u3fff toerental komt normaal gezien hoog op, maar gaat niet sneller dan 120km/h geen motormanagementlampje die brandt en kon alleen u3fff als foutcode vinden Uitgelezen met delphi & maxidas Foutcodes u3fff
motor koppel-reduktie functionerings storing. bij het starten gaat traction control lamp branden en ook storings lampje dat je naar de garage moet gaan. niet motor storingslampje en ook niet van de abs. start ik hem weer gaat die soms spontaan uit en blijft weg. als je de code wist kan hij er naar 1x starten
hallo ik heb hier een deawoo tacuma staan en de derde en vierde cilinder doen niet mee het complete ontstekingsysteem is vervangen. compressie is gemeten is goed. (13 bar) de injectoren gemeten met een scoop. de injectorbeelden zijn goed de injectoren verwisseld met de 1e en 2e cilinder om te kijken of het probleem
Beste lezer. Ben op dit moment bezig met een Doblo 1.3 multijet ,die mij tot komplete waanzin brengt!! het probleem is begonnen met het niet willen aanslaan bij warme motor.(met een klein beetje remmenreiniger direct aanslaan). uitgelezen : code P0089 ( klep voor brandstofdosering onaannemelijk signaal). deze code verteld mij niet veel ,dus maar voor de zekerheid