sorteer op
1.9 TDi 110pk, 3 weken geleden multi-V-riem die alternator en airco aandrijft vervangen... was een vrij recente riem en had en eigenaardige plotse breuk... vastgesteld dat de veer van de spanrol stuk was en die dus ook vervangen. Motor liep weer goed zonder rare geluiden of kadulslaande poelies. Nu na 1.000km rijden, slechts 3 weken
Bij deze auto blijft het lampje van koelvloeistofniveau en ruitensproeiniveau branden. Niveau van beide reservoirs is goed en sensors zijn uitgewisseld en werken ook beide. Heb wel iets gelezen over dat ze massa doorverbonden zijn, maar hoe kom ik erachter waar de storing zit.
Heb klant met A4 - 130pk - TDI - AWX. 192.000 km. KLant klaagt erover dat zijn auto nu een paar weken een 300 tal km minder doet met een volle tank dan voorheen. VAG-Com uitgelezen, geen foutcodes, geen lek, niks abnormaals!!!!!!!Suggesties???????????????????????
De wagen heeft steeds aangedampte ruiten als hij stilstaat bij vochtig weer en bij vriestemperaturen bevriezen langs de binnenkant de ruiten van de wagen...dit al sinds hij aangekocht is. Er zijn nergens vochtige plekken te bespeuren in de wagen.Waar kan de oorzaak liggen?
Beste collega's,Ruitenwissers beginnen spontaan te wissen...? Ik heb de r.w.motor al vervangen, de stekkers van de schakelaar (hendel) los genomen, (doen ze het nog) relais v.v (twee dagen goed,daarna............)Wie heeft voor mij de oplossing !
astra G 99 met x1.6szr motor.Verbinding uitlaatspruitstuk met de vlampijp heeft 1/2cm speling van onder en naar boven.Hoorbaar tijdens gas geven,maar geen uitlaatgas lekkage.Ring 2mm dik vervangen maar zonder resultaat.De ring lijkt te klein om dit alles goed bij elkaar te houden, of is gewoon de flens los van de pijp en moet deze gelast
Ik heb een 146 staan waarvan het code lampje blijft branden en hij dus niet start. Is er een mogelijkheid deze code - controle te omzijlen zodat hij in een noodloop wel start. Ik heb namelijk geen computer en dan kan ik hem naar een ander bedrijf rijden.
Hallo,Kan iemand mij vertellen wat het herprogrammeren inhoud bij de terugroepaktie van de Astra's????Heb namenlijk al een aantal EGR's afgesloten.gr. traction
Doge Ramvan 2.5 CRD. Trekt accu in 1 uur helemaal leeg. Kan niets vinden. Dynamo al losgehaald.
Ben de wanhoop bijna nabij. Wij hebben hier een Transit 260S met 2.0 TDCI 125PK motor. De berijder van deze bus zegt dat geregeld tijdens het rijden het motorvermogen weg valt en dat het gaspedaal intrappen geen enkele zin heeft. Als hij het koppelingspedaal intrapt en dan een paar maal het gaspedaal indrukt komt het