sorteer op
Bij deze C180 blijft het koelvloeistofniveau-lampje branden.Als ik de twee draden op de sensor doorverbind met elkaar blijft het lampje gewoon branden.Het niveau van de koelvloeistof is goed. Iemand een idee waar dit probleem vandaan komt?
Ik heb bij een mondeo van 2002 bij 3 deuren dat er water op de dorpel/deurrubberligt.Afwatering is open.Rubbers zitten goed.Idee? Groet dimitri
lampje van asbak brand niet.....klant stond erbij .....ik kreeg het geheel er niet uit zonder het gevoel te hebben de hele boel af te breken....is hier een speciale mannier voor of kan het spul er zo uitgewipt worden met een schroevendraaier? ben benieuwd.
ruitenwisser voor doet het niet ook de ruitensproeien voor doet het niet,de ruiten sproeier voor kan wel dmv een testkast aangestuurd worden.als je de ruitenwisser schakelaar bediend kun je dit niet op de testkast zien(de verbinding blijft open staan)en de ruiten wisser kan niet door de testkast worden aangestuurd.wie weet waar dit aan kan liggen
fiesta gaat niet van de startonderbreker af {soms wel]met geen van de drie sleutels,ring om kontaktslot is vervangen doet het zelfde
Wij hebben een peugeot 307 van 2004 staan met een 1.6 16V motor en het CO is niet goed bij stationair en 4gas meting niet. De auto loopt voor de rest prima en er staan geen foutcode's in. Heeft iemand dit al eens eerder gehad? Alvast bedankt voor de moeite M.V.G Jonny
Als je de auto nu op contact zet gaat het service lampje branden (later wel weer uit)In boordcomputer opgevraagd wat service was.. Geeft interieur filter vervangen aan!Dit natuurlijk gedaan, maar weet iemand hoe deze service te resetten is zonder tester.. heb wel een Tester maar nog geen software voor deze klus.... Ben al wel bezig
Hallo allen. Ik heb een A4 avant 3.0 gekocht welke in nog in moet voeren. Omdat ik dan de auto ook moet keuren heb ik een 4-gas test uitgevoerd waaruit blijkt dat de Co waarde te hoog liggen. Stationair is het goed maar op toeren blijft het hangen op een Co van 0.6, de lambda
Hallo, Ik heb een Renault MeganeII 1.6-16V van bj 2003 teruggekregen van het poetsbedrijf. Van tevoren perfect lopen, en ja je raadt het al, terug van poestbedrijf (motorpoetsen e.d.) auto loopt als 'n ......Uitlezen....div misfires gedetecteerd. Uiteindelijk 4 x nw bougies + 4 x nw bobines gemonteerd. Nog steeds niet goed lopen !!! Computer stekker
Contactslot wil niet draaien wat is een goede optie stuuslot compleet uitbouwen of slot uitboren graag goede wie heeft goede raad