Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

Koelvloeistofniveau lampje blijft branden

Bij deze C180 blijft het koelvloeistofniveau-lampje branden.Als ik de twee draden op de sensor doorverbind met elkaar blijft het lampje gewoon branden.Het niveau van de koelvloeistof is goed. Iemand een idee waar dit probleem vandaan komt?

Mercedes-BenzC-klasse210 sep. 2007 20:46

Mondeo 2002 water Lekkage bij deuren

Ik heb bij een mondeo van 2002 bij 3 deuren dat er water op de dorpel/deurrubberligt.Afwatering is open.Rubbers zitten goed.Idee? Groet dimitri

FordMondeo26 sep. 2007 13:56

vervangen lampje asbak A4

lampje van asbak brand niet.....klant stond erbij .....ik kreeg het geheel er niet uit zonder het gevoel te hebben de hele boel af te breken....is hier een speciale mannier voor of kan het spul er zo uitgewipt worden met een schroevendraaier? ben benieuwd.

AudiA454 sep. 2007 18:33

Ruitenwisser voor doet het niet

ruitenwisser voor doet het niet ook de ruitensproeien voor doet het niet,de ruiten sproeier voor kan wel dmv een testkast aangestuurd worden.als je de ruitenwisser schakelaar bediend kun je dit niet op de testkast zien(de verbinding blijft open staan)en de ruiten wisser kan niet door de testkast worden aangestuurd.wie weet waar dit aan kan liggen

VolkswagenCaddy229 aug. 2007 14:54

startonderbreker blijft knipperen met alle 3 de sleutels

fiesta gaat niet van de startonderbreker af {soms wel]met geen van de drie sleutels,ring om kontaktslot is vervangen doet het zelfde

FordFiesta228 aug. 2007 12:58

Co niet goed en geeft geen foutcode

Wij hebben een peugeot 307 van 2004 staan met een 1.6 16V motor en het CO is niet goed bij stationair en 4gas meting niet. De auto loopt voor de rest prima en er staan geen foutcode's in. Heeft iemand dit al eens eerder gehad? Alvast bedankt voor de moeite M.V.G Jonny

Peugeot307321 aug. 2007 13:55

E90 320 hoe Resetten service interieurfilter

Als je de auto nu op contact zet gaat het service lampje branden (later wel weer uit)In boordcomputer opgevraagd wat service was.. Geeft interieur filter vervangen aan!Dit natuurlijk gedaan, maar weet iemand hoe deze service te resetten is zonder tester.. heb wel een Tester maar nog geen software voor deze klus.... Ben al wel bezig

BMW3-serie614 jul. 2007 15:47

Co waarde te hoog

Hallo allen. Ik heb een A4 avant 3.0 gekocht welke in nog in moet voeren. Omdat ik dan de auto ook moet keuren heb ik een 4-gas test uitgevoerd waaruit blijkt dat de Co waarde te hoog liggen. Stationair is het goed maar op toeren blijft het hangen op een Co van 0.6, de lambda

AudiA42013 jul. 2007 20:08

water???

Hallo, Ik heb een Renault MeganeII 1.6-16V van bj 2003 teruggekregen van het poetsbedrijf. Van tevoren perfect lopen, en ja je raadt het al, terug van poestbedrijf (motorpoetsen e.d.) auto loopt als 'n ......Uitlezen....div misfires gedetecteerd. Uiteindelijk 4 x nw bougies + 4 x nw bobines gemonteerd. Nog steeds niet goed lopen !!! Computer stekker

RenaultMégane46 jul. 2007 16:26

contactslot mercedes wil niet draaien c250 automaat

Contactslot wil niet draaien wat is een goede optie stuuslot compleet uitbouwen of slot uitboren graag goede wie heeft goede raad

Mercedes-BenzC-klasse72 jul. 2007 21:54