2 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 27-08-2007 23:46
fiesta gaat niet van de startonderbreker af {soms wel]met geen van de drie sleutels,ring om kontaktslot is vervangen doet het zelfde