Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

klemmende gasklep

Hoi Mazda profs, deze mazda kan je als de motor koud is het gaspendaal niet intrappen rij je 75 meter stationair rijden gaat het gaspendaal weer soepel naar beneden,trap je na de koude start wat steviger op het gaspendaal wat niet goed aanvoeld kan je hem weer gewoon in trappen,is dit een bekend euvel?kan dit

Mazda626821 dec. 2007 20:17

LPG G3: hoe zit het met de geldigheid na inbouwen andere mot

Mijn suzuki swift 1.3 sensation uit 2000 heb ik bewust zo gekozen ivm de airco die ik erin wilde en ik wilde perse G3 gaan rijden. Een Gti biedt dit niet. Toch vroeg ik mij af wat er zou kunnen gebeuren (qua G3-status dan) als ik bijv nu een 1.3 GTi-blok zou inbouwen. Wordt dat

SuzukiSwift3020 dec. 2007 17:34

radio speelt niet op l.box

hallo,we hebben hier een Infinity fx 35 waarvan de l.luidspreker geen signaal krijgt(balans staat goed) heeft iemand gegevens en schema's van deze auto?

Overige merken117 dec. 2007 23:05

Antipollution fault

Wat voor uitlees apparaat heb je ? Is de stekker goed vergrendelt op de sensor ?   Misschien stekker fixeren met tirep oid. Als er een draadbreukje zit dan komt die er misschien alleen uit met draaiende motor/trillingen en bewegen van de kabelboom. Om dit helemaal uit te sluiten zou ik de bedrading vervangen. (4 draadjes).

Peugeot406816 dec. 2007 18:41

Na koude start slaat motor af

Geachte collega's, We hebben een Peugeot Boxer staan die goed start bij koude start. Na enige tijd (rijden) is er geen vat meer te krijgen op het gaspedaal en slaat vervolgens af. Na een minuut ongeveer drie keer starten en hij loopt weer. Soms perfect en soms haperen en na enige tijd loopt ie weer

PeugeotBoxer515 dec. 2007 17:11

vacuumpomp

ik heb zelf het volgende vacuumprobleem geconstateerd:  als de kachelkranen helemaal dicht staan heb ik minder vacuum, de motor (190D, 2.5, 1987) gaat dan niet uit, maar blijft doorlopen, de motorstop werkt met een klein vacuumdoosje op de brandstofpomp. Als je kachelkranen heel iets open staan is het probleem opgelost. Ik heb jaren geleden uit

Mercedes-Benz190-serie514 dec. 2007 19:56

PROBLEEM MET RUITENWISSER

Wat nog wel eens wil gebeuren is dat het massapunt in de wissermotor defect is. Je kunt de motor zelf openhalen en je kunt gauw genoeg zien dat deze defect is. Dit hebben we al twee keer meegemaakt met een traffic.

RenaultTrafic412 dec. 2007 21:47

Stoel/bank wissel

Even een lastige vraag voor de echte Fiat kenners: klant wil een bijrijdersbank ipv stoel in zijn Ducato. Twee auto's naast elkaar, alles gewisseld maar dan.. Gordelspanner storingen, OK, ook beide ECU's gewisseld, airbag lampje uit. Kilometerteller blijft knipperen, CAN controleren, Proxy uitlijnen. Dan het volgende resultaat: in de beide ECU's staat weer de configuratie

FiatDucato79 dec. 2007 11:55

afgebroken gloeikaarsen

Ik weet dat er op de AutoVak een speciale set van Müller Werkzeug te koop was om afgebroken gloeikaarsen uit cilinderkoppen te verwijderen. Daar is toen ook een kort artikeltje op AMT.nl over geweest. Zie http://www.amt.nl/web/Nieuws/Tonen-Nieuws-Werkplaats/AutovakRAI-Mller-rekent-af-met-koppige-gloeibougies.htm Je kunt natuurlijk ook even langs een revisiebedrijf. Misschien heeft iemand anders nog een goedkopere/snellere oplossing. In ieder geval

Mercedes-BenzC-klasse49 dec. 2007 00:26

inhouden

Ik zou twee zaken controleren te weten: 1.Is de aansluiting op turbo vanaf de LHM goed? Deze wil nog wel eens wat valse lucht doorlaten indien hij scheef zit. 2. Achter de intercooler zit de radiator gemonteerd, daartussen slipt het nog wel eens dicht waardoor de incoolerfunctie verloren gaat. Aan de onderzijde achter het motorschild

BMW3-serie68 dec. 2007 10:29