sorteer op
in eerste instantie kunnen er 2 dingen verschoven zijn :ten 1e : de arm op de as......echter je hebt de motor gedemonteerd zeg je .... je hebt hem daarna weer gemonteerd en hij doet het nog steeds fout zeg je .....ik neem aan dat je de motor wel na het terug monteren in de nul
Mogelijk een niet goed werkende EGR klep deze kan een klein beetje lekken als je de motor uitzet dat hij wel sluit als je dan start gaat het eerst weer even goed, oplossing demonteren schoonmaken, reiningingsmiddel in de tank en weer proberen succes
je zegt het zelf al, motor kapot
Hallo Klaas,als je het handschoenenkastje weghaalt kun je alle stelmotoren en stangen zien. Knippert het scherm van de airco als je de auto op contact zet?Dit duidt op een storing in het systeem en is gewoon uit te lezen. succes en groet'n,Jan.
heb hier een c180 waarvan de koppeling plotseling abnormaal licht werkt. Geen slippende koppeling en ze pakt blijkbaar op het zelfde moment als voorheen, op het eerste zicht alles normaal, misschien de drukgroep? heeft iemand dit al gehad?
Ik denk dat we niet moeten vergeten dat áls de klant wat overkomt in een werkplaats dat de werkplaats aansprakelijk kan worden gesteld. En dat kan heel vervelende gevolgen hebben. Zorg in ieder geval voor een bordje "op eigen risico" Wij lopen bv immers op speciale schoenen, een klant zou zomaar kunnen uitglijden op iets
Hallo allemaal. Ik ben nieuw op deze site en zie dat bijna alle vragen aardig goed worden beantwoord (zeer fijn :D). Nu heb ik een vraagje. Ik heb een Opel Vectra A bwj 92 juni met een 1.6i motor+ katalysator die onlangs een apk keuring heeft gehaald. Nu is mijn vraag: Ik heb onlangs olie
nog zwaardere hamer en niet overzetbaardit is een garageforum, voor particulieren www.problemcar.nl
airflow pijl op het interieur filter. Welke kant moet deze pijl opwijzen in gemonteerde toestand. graag reactie
Wij hebben hier een ford galaxy. wanneer we de ruitenwisser bedienen als het regent gaat het goed maar ,zodra de ruit droger begint te worden stopt deze er mee. Nu hebben wij de ruitenwissermotor al vervangen ( wat niet goedkoop is ) nu is het probleem er nog. wie heeft dit mee gemaakt en wat