Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

Ruitenwisser functioneerd niet goed

in eerste instantie kunnen er 2 dingen verschoven zijn :ten 1e : de arm op de as......echter je hebt de motor gedemonteerd zeg je .... je hebt hem daarna weer gemonteerd en hij doet het nog steeds fout zeg je .....ik neem aan dat je de motor wel na  het terug monteren in de nul

PeugeotPartner30 mrt. 2008 18:50

voorgloeicontrolelampje gaat branden tijdens het rijden en de auto heeft geen vermogen meer

Mogelijk een niet goed werkende EGR klep deze kan een klein beetje lekken als je de motor uitzet dat hij wel sluit als je dan start gaat het eerst weer even goed, oplossing demonteren schoonmaken, reiningingsmiddel in de tank en weer proberen succes

OpelVivaro930 mrt. 2008 18:41

Ruitenwissermotor kapot??

je zegt het zelf al, motor kapot

OpelCorsa229 mrt. 2008 21:33

kachel met ecc bediening

Hallo Klaas,als je het handschoenenkastje weghaalt kun je alle stelmotoren en stangen zien. Knippert het scherm van de airco als je de auto op contact zet?Dit duidt op een storing in het systeem en is gewoon uit te lezen. succes en groet'n,Jan.

VolkswagenGolf321 mrt. 2008 22:09

koppeling

heb hier een c180 waarvan de koppeling plotseling abnormaal licht werkt. Geen slippende koppeling en ze pakt blijkbaar op het zelfde moment als voorheen, op het eerste zicht alles normaal, misschien de drukgroep? heeft iemand dit al gehad?

Mercedes-BenzC-klasse19 mrt. 2008 16:10

Klanten in de werkplaats

Ik denk dat we niet moeten vergeten dat áls de klant wat overkomt in een werkplaats dat de werkplaats aansprakelijk kan worden gesteld. En dat kan heel vervelende gevolgen hebben. Zorg in ieder geval voor een bordje "op eigen risico" Wij lopen bv immers op speciale schoenen, een klant zou zomaar kunnen uitglijden op iets

1018 mrt. 2008 22:05

Enkele problemen waar ik niet uitkom. Wie kan mij HELPEN?

Hallo allemaal. Ik ben nieuw op deze site en zie dat bijna alle vragen aardig goed worden beantwoord (zeer fijn :D). Nu heb ik een vraagje. Ik heb een Opel Vectra A bwj 92 juni met een 1.6i motor+ katalysator die onlangs een apk keuring heeft gehaald. Nu is mijn vraag: Ik heb onlangs olie

OpelVectra517 mrt. 2008 09:12

aandrijfas vast

nog zwaardere hamer en niet overzetbaardit is een garageforum, voor particulieren www.problemcar.nl

SuzukiSwift316 mrt. 2008 21:23

airflow pijl

airflow pijl op het interieur filter. Welke kant moet deze pijl opwijzen in gemonteerde toestand. graag reactie

VolkswagenGolf213 mrt. 2008 20:33

ruitenwisser blijft hangen bij ford Galaxy

Wij hebben hier een ford galaxy. wanneer we de ruitenwisser bedienen als het regent gaat het goed maar ,zodra de ruit droger begint te worden stopt deze er mee. Nu hebben wij de ruitenwissermotor al vervangen ( wat niet goedkoop is ) nu is het probleem er nog. wie heeft dit mee gemaakt en wat

FordGalaxy812 mrt. 2008 20:56