Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

canbus systeem ?????

Voor wat betreft de motor heb je wel gelijk, dat is inderdaad KWP2000 als communicatieprotocol.Maar andere systemen, b.v. dashboard gebruiken wel degelijk CAN voor diagnose.

Fiat14 apr. 2008 08:58

brandstofpomp Mitsubishi Waar?

Bij het starten slaat de motor niet direct aan. Pas na 10, 12 maal starten komt de motor op gang. Volgens de garage is de brandstofpomp niet in orde. Vervanging van een nieuwe kost ±€1000, VOOR EEN WAGEN VAN !9 JAAR VIND IK DAT TEVEEL. HEB BIJ DE ONDERDELENLIJN EEN ANDERE BRANDSTOFPOMP GEKOCHT, MAAR IK

MitsubishiLancer3 apr. 2008 23:26

service inspectie ressetten

zet contact aan op stand 15.Wacht tot alle service meldingen verlopen zijn.Druk op linker knopje van kombi instrument. en hou deze vast tot er wat verspringtHet eerste service gegeven komt op het schermpje druk op de bc toets linker hendel aan stuur tot er  reset verschijdt dan knop los en even weer indrukken er verschijnd

BMW3-serie43 apr. 2008 22:43

motor loopt op 3 cilinders behalve in middengebied

mischien een bougie kabel die doorslaat  probeer ze om en om los te halen zodat je weet welke cilinder het is, als dat niet werkt mischien de kompressie testen verbrande klep of zo

SeatIbiza43 apr. 2008 17:33

werking van XADOS

T.a.v. de heer Fokker, Bijgaand zend ik u mijn reactie op uw bovenvermelde artikel. Met vriendelijke groet,  Ben ten Seldam,  Haren Gn

CitroënBX13 apr. 2008 14:20

service lampje blijft branden

Geeft ie ook een melding van de bandenspanningsensoren? Dit komt nog wel eens voor. Succes.

RenaultScénic43 apr. 2008 08:54

profiel

wat mij opvalt is , dat veel mensen hun profiel niet hebben ingevuld.Zijn dit allemaal geheimschrijvers of is men dit gewoon vergeten?Ik ben benieuwd. mvg,Hans.

102 apr. 2008 15:25

acceleratie problemen pajero diesel

sluit eerst de egr klep maar eens af d.m.v een blikje. daar knapt hij vast wel van op

MitsubishiPajero32 apr. 2008 14:56

Onderzoeksvraag voor iedereen.

Reeds verzonden. later

Overige merken32 apr. 2008 08:20

Motor slaat af tijdens rijden wanneer de motor koud is.

ja dat werdt toen veroorzaakt door licht lekkage via de inlaatkleppen deze waren geraakt toen riem brak leek in eerste instantie goed te lopen maar na cilinder lekkage test was er koud toch een lek van 60 procent aanwezig. kop eraf gehaald en gereviseerd ( ook stoters verv) was toen over

Daewoo-ChevroletLanos21 apr. 2008 16:44