sorteer op
Voor wat betreft de motor heb je wel gelijk, dat is inderdaad KWP2000 als communicatieprotocol.Maar andere systemen, b.v. dashboard gebruiken wel degelijk CAN voor diagnose.
Bij het starten slaat de motor niet direct aan. Pas na 10, 12 maal starten komt de motor op gang. Volgens de garage is de brandstofpomp niet in orde. Vervanging van een nieuwe kost ±€1000, VOOR EEN WAGEN VAN !9 JAAR VIND IK DAT TEVEEL. HEB BIJ DE ONDERDELENLIJN EEN ANDERE BRANDSTOFPOMP GEKOCHT, MAAR IK
zet contact aan op stand 15.Wacht tot alle service meldingen verlopen zijn.Druk op linker knopje van kombi instrument. en hou deze vast tot er wat verspringtHet eerste service gegeven komt op het schermpje druk op de bc toets linker hendel aan stuur tot er reset verschijdt dan knop los en even weer indrukken er verschijnd
mischien een bougie kabel die doorslaat probeer ze om en om los te halen zodat je weet welke cilinder het is, als dat niet werkt mischien de kompressie testen verbrande klep of zo
T.a.v. de heer Fokker, Bijgaand zend ik u mijn reactie op uw bovenvermelde artikel. Met vriendelijke groet, Ben ten Seldam, Haren Gn
Geeft ie ook een melding van de bandenspanningsensoren? Dit komt nog wel eens voor. Succes.
wat mij opvalt is , dat veel mensen hun profiel niet hebben ingevuld.Zijn dit allemaal geheimschrijvers of is men dit gewoon vergeten?Ik ben benieuwd. mvg,Hans.
sluit eerst de egr klep maar eens af d.m.v een blikje. daar knapt hij vast wel van op
Reeds verzonden. later
ja dat werdt toen veroorzaakt door licht lekkage via de inlaatkleppen deze waren geraakt toen riem brak leek in eerste instantie goed te lopen maar na cilinder lekkage test was er koud toch een lek van 60 procent aanwezig. kop eraf gehaald en gereviseerd ( ook stoters verv) was toen over