1 reactie
Lid sinds: 01-12-2007
Bijdragen: 6248
Geplaatst: 04-04-2008 8:58
Voor wat betreft de motor heb je wel gelijk, dat is inderdaad KWP2000 als communicatieprotocol.Maar andere systemen, b.v. dashboard gebruiken wel degelijk CAN voor diagnose.