Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

schakel probleem automaat

Als dit een 922.6 bak is kan dit veroorzaakt worden door een vrijloop in de bak.

Mercedes-BenzC-klasse26 mei 2008 15:30

inhouden/schokken in de opwarm fase

we hebben een FORD ESCORT 1.4 HB. MOT.F4B 54KW staan en deze doet inhouden/schokken in de opwarm fase temp. sensor onder het inlaat spruitstuk al vervangen maar klacht blijft terug komen. wie weet hier een oplossing voor. bedankt voor de reactie's

FordEscort22 mei 2008 21:02

Krukaspoelie

Hey , De polie krukas bevat een sleuf in de polie zelf , deze kan je gewoon demonteren , nieuwe terug monteren zonder verder iets te moeten blokkeren . Klein beetje lijm aan de bout en goed vast brommeren met perslucht. Groetjes Ortwin

RenaultTrafic32 mei 2008 15:57

Tik afkomstig uit motor

Hallo , Volgens mij is er een probleem  bij de distributie , let eens goed naar de riem hulporganen dat hier geen stukjes tussen de D-riem terecht gekomen is , wanneer de distributie 1 tand verkeerd ligt dan raken de kleppen de zuigers en draait de motor nog met als gevolg een van de acht

RenaultClio32 mei 2008 00:14

ruitenwisser problemen

De hefboom op het draai asje op de juiste rust stand monteren.      

Alfa Romeo156130 apr. 2008 10:50

olie verlies nokkenas.

afhankelijk van je uitvoering blok kan er een vacuumpomp tegenaan geschroefd zitten. deze verwijderen en met speciaal gereedschap blokkeren. anders kleppendeksel verwijderen en op die mannier de nokkenas blokkeren. mvg

VolkswagenGolf426 apr. 2008 22:37

turbo valt uit / storingscode 1470/ motor in noodloop

De auto loopt en draait normaal totdat er een aantal seconden met hoog toerental wordt gereden. De motor gaat in noodloop en komt niet meer boven de 3000 toeren. Fout code 1470 komt naar buiten ( turbo drukomzetting ). In de garage motor op toeren gehouden, turbo druk voelen ( slangen hard ). Na een

Mercedes-BenzVito225 apr. 2008 12:48

slecht lopen

dit kan zo veel zijn, laat de auto uitlezen bij de dealer en doe een uitlaatgastest 

Daewoo-ChevroletMatiz121 apr. 2008 21:01

Geen turbodruk

Land Rover Freelander TD4 heeft geen turbodruk en zet hier ook een foutcode op. Wie o wie heeft dit eerder mee gemaakt ??

Land RoverFreelander320 apr. 2008 17:25

chassisnummer hummer3

wij zijn voor een klant een hummer 3 aan het invoeren,naar het schijnt is er geen chassisnummer op amerikaanse hummer,enkel een vin nummer achter de voorruit daarom zijn we op de technische keuring (apk) dus afgekeurd of staat hij ergens waar ik het bestaan niet van ken? hij heeft de hummer nieuw in amerika gekocht

USA CarsHummer H31720 apr. 2008 16:40