sorteer op
Als dit een 922.6 bak is kan dit veroorzaakt worden door een vrijloop in de bak.
we hebben een FORD ESCORT 1.4 HB. MOT.F4B 54KW staan en deze doet inhouden/schokken in de opwarm fase temp. sensor onder het inlaat spruitstuk al vervangen maar klacht blijft terug komen. wie weet hier een oplossing voor. bedankt voor de reactie's
Hey , De polie krukas bevat een sleuf in de polie zelf , deze kan je gewoon demonteren , nieuwe terug monteren zonder verder iets te moeten blokkeren . Klein beetje lijm aan de bout en goed vast brommeren met perslucht. Groetjes Ortwin
Hallo , Volgens mij is er een probleem bij de distributie , let eens goed naar de riem hulporganen dat hier geen stukjes tussen de D-riem terecht gekomen is , wanneer de distributie 1 tand verkeerd ligt dan raken de kleppen de zuigers en draait de motor nog met als gevolg een van de acht
De hefboom op het draai asje op de juiste rust stand monteren.
afhankelijk van je uitvoering blok kan er een vacuumpomp tegenaan geschroefd zitten. deze verwijderen en met speciaal gereedschap blokkeren. anders kleppendeksel verwijderen en op die mannier de nokkenas blokkeren. mvg
De auto loopt en draait normaal totdat er een aantal seconden met hoog toerental wordt gereden. De motor gaat in noodloop en komt niet meer boven de 3000 toeren. Fout code 1470 komt naar buiten ( turbo drukomzetting ). In de garage motor op toeren gehouden, turbo druk voelen ( slangen hard ). Na een
dit kan zo veel zijn, laat de auto uitlezen bij de dealer en doe een uitlaatgastest
Land Rover Freelander TD4 heeft geen turbodruk en zet hier ook een foutcode op. Wie o wie heeft dit eerder mee gemaakt ??
wij zijn voor een klant een hummer 3 aan het invoeren,naar het schijnt is er geen chassisnummer op amerikaanse hummer,enkel een vin nummer achter de voorruit daarom zijn we op de technische keuring (apk) dus afgekeurd of staat hij ergens waar ik het bestaan niet van ken? hij heeft de hummer nieuw in amerika gekocht