Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

BMW motor stottert

Bij het door mij aangekaartte onderwerp stotterende motor moet de suggestie van blije geit als komende van een vervuilde gasklep(gang) in ieder geval ook als oplossing gezien worden.Nu na schoonmaken lijkt dit meer geholpen te hebben dan het verhelpen van een lekje in de slangtoevoer.

BMW24 jun. 2008 12:17

Bougies vervangen Passat

Hallo, ik heb hier een Passat 1.6 FSI uit 2005 staan waarvan de bougies vervangen moeten worden. Weet iemand hoe je de bobines loskrijgt? Rondom de bobines zit een soort plastic bakje/kabelhouder, hierdoor kun je de bobines niet al draaiend loskrijgen. Voorzichtig peuteren met een schroevendraaier heeft al een bobine doen sneuvelen :(.... Iemand een

VolkswagenPassat222 jun. 2008 13:31

distrubutieketting

hallo kan er iemand mij vertellen hoe je een distrubutieketting kunt kontroleren en bij hoeveel kilometer moet hij naa gekeken worden

SeatIbiza20 jun. 2008 19:30

Gevraagd; Specifieke info over 1.4 GT T.B.V. werkstuk

Als je echt iets specifiek Fiat zoekt kun je beter een Fiat dealer raadplegen. Ik weet niet wat je ook echt bedoeld dat je parameters zou willen weten om aan te tonen dat downsizen al langer speelt. Gebruikelijk was dat motoren vaak qua inhoud steeds groter werden. Sinds kort spelen de fabrikanten in op de wens

FiatPunto420 jun. 2008 10:39

Stoteren en slecht aanslaan na nieuwe kop

dit kan niet bij de aab daar moet de pomp afgesteld worden met een meetklok een andere manier is er niet. als dat niet gebeurt is na montage van de nieuwe kop dan is mijn advies om dat als nog te doen en dan tekijken wat er gebeurt. groetjes jan.

VolkswagenTransporter319 jun. 2008 07:42

Distributieriem en nokkenasversteller Lybra 1.8 2000

De nokkenasversteller van deze Lancia klappert, deze wil ik vervangen samen met de riem etc. Is hier speciaal gereedschap voor nodig en evt andere handigheidjes? Ik heb even snel gekeken maar je komt gelukkig overal wel redelijk bij. Zijn dit overigens dezelfde blokken als in Alfa 156? Alvast bedankt! Groet, Paul

LanciaLybra216 jun. 2008 19:03

vastzittend contactslot

Wie heeft tips inzake het volgende probleem:Ben ik klaar voor de vakantie blijkt mijn contactslot van de Chevy Van ineens muurvast te ziiten.Staat niet op stuurslot.Stuur eraf en cilinder contactslot eruit maar deze werkt prima.Asje van het contactslot loopt over in een kunststof tandrad deze lijken te willen werken maar worden tegengehouden door een stangetje

USA CarsChevrolet USA12 jun. 2008 11:13

cabriodak gaat niet open

als ik mijn dak wil openen gaat alles goed totdat de klep open moet gaan waar het dak onder hoort te komen. die gaat dan een paar cm open en dan houdt het op en valt de klep dicht. wie weet wat dat kan wezen en hoe ik het kan oplossen

Audi8011 jun. 2008 19:52

radio naast de freq.

hallo,weet iemand of je de originele radio kunt omzetten naar europese freq.?groet'n,Jan

Chrysler18 jun. 2008 00:55

ford focus olielekkage intercooler

controleer je turbo maar eens op spelling van de as. als er olie in de slangen komt van de interkoeler komt dat bijna altijd doordat de turbo olie lekt langs de as. de enigste optie is dan de turbo vervangen of laten reviseren. groetjes jan.

FordFocus17 jun. 2008 20:27