sorteer op
Bij het door mij aangekaartte onderwerp stotterende motor moet de suggestie van blije geit als komende van een vervuilde gasklep(gang) in ieder geval ook als oplossing gezien worden.Nu na schoonmaken lijkt dit meer geholpen te hebben dan het verhelpen van een lekje in de slangtoevoer.
Hallo, ik heb hier een Passat 1.6 FSI uit 2005 staan waarvan de bougies vervangen moeten worden. Weet iemand hoe je de bobines loskrijgt? Rondom de bobines zit een soort plastic bakje/kabelhouder, hierdoor kun je de bobines niet al draaiend loskrijgen. Voorzichtig peuteren met een schroevendraaier heeft al een bobine doen sneuvelen :(.... Iemand een
hallo kan er iemand mij vertellen hoe je een distrubutieketting kunt kontroleren en bij hoeveel kilometer moet hij naa gekeken worden
Als je echt iets specifiek Fiat zoekt kun je beter een Fiat dealer raadplegen. Ik weet niet wat je ook echt bedoeld dat je parameters zou willen weten om aan te tonen dat downsizen al langer speelt. Gebruikelijk was dat motoren vaak qua inhoud steeds groter werden. Sinds kort spelen de fabrikanten in op de wens
dit kan niet bij de aab daar moet de pomp afgesteld worden met een meetklok een andere manier is er niet. als dat niet gebeurt is na montage van de nieuwe kop dan is mijn advies om dat als nog te doen en dan tekijken wat er gebeurt. groetjes jan.
De nokkenasversteller van deze Lancia klappert, deze wil ik vervangen samen met de riem etc. Is hier speciaal gereedschap voor nodig en evt andere handigheidjes? Ik heb even snel gekeken maar je komt gelukkig overal wel redelijk bij. Zijn dit overigens dezelfde blokken als in Alfa 156? Alvast bedankt! Groet, Paul
Wie heeft tips inzake het volgende probleem:Ben ik klaar voor de vakantie blijkt mijn contactslot van de Chevy Van ineens muurvast te ziiten.Staat niet op stuurslot.Stuur eraf en cilinder contactslot eruit maar deze werkt prima.Asje van het contactslot loopt over in een kunststof tandrad deze lijken te willen werken maar worden tegengehouden door een stangetje
als ik mijn dak wil openen gaat alles goed totdat de klep open moet gaan waar het dak onder hoort te komen. die gaat dan een paar cm open en dan houdt het op en valt de klep dicht. wie weet wat dat kan wezen en hoe ik het kan oplossen
hallo,weet iemand of je de originele radio kunt omzetten naar europese freq.?groet'n,Jan
controleer je turbo maar eens op spelling van de as. als er olie in de slangen komt van de interkoeler komt dat bijna altijd doordat de turbo olie lekt langs de as. de enigste optie is dan de turbo vervangen of laten reviseren. groetjes jan.