Lid sinds: 14-04-2008
Geplaatst: 27-06-2008 11:30
Bediening van mijn zijruit rechts werkt, links niet, ik heb de zekering vervangen. Hoe kan ik de knopbediening van de ruiten openmaken om naar de schakelaar te kijken?
b.v.d.
arnold