Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

dashbord valt soms uit, aan-uit, aan-uit................

Naalden vallen naar beneden op 0, kilometerteller en dagdeller worden streepjes, enkel naald van de temperatuur of brandstofniveua blijft normaal en het lichtje van de motordiagnose flikkert.Dit gebeurd meermaals per week..............

FordFocus1011 dec. 2006 20:54

service lampje brand

hallowij hebben de auto geherprogrameerd en nu brand er een sevice lampje zonder andere storings lampjeswie weet raad?gr. willem

RenaultScénic49 dec. 2006 18:39

Geen controlelampje knipperlicht

Bij deze Twingo werkt de knipperlicht-installatie gewoon, met dit probleem dat de lampjes in het dashboard niet meedoen. Ook het alarm werkt goed , maar ook hier geen lampjes op het dashboard die meebranden. We hebben uiteraard het lampje gecontroleerd, maar die is goed.Wie weet waar we het moeten zoeken?

RenaultTwingo67 dec. 2006 20:40

motormanagement lampje knippert bij stationair draaien

Gelijk na het starten knippert het lampje, zodra de motor boven 1200 t/m komt blijft het uit totdat het toerental weer onder de 1200 is.Iemand een idee?

RenaultClio27 dec. 2006 20:37

mazda6 diesel mil lampje brand ( EGR )

beste monteurs Ik heb een mazda 6 diesel waar van het mil lampje brandBij het uitlezen krijg ik fout code p0402 ( EGR doorstrooming stat te hoog )eerts heb ik de fout code gewist maar na 200 km ging het lampje weer branden.toe de EGR klep vervangen en de code gewist maar naar 200 km

Mazda636 dec. 2006 22:39

terugstellen service interval

Kan ik van een bmw 530d E60 van 2004 de service interval terugstellen en zo ja hoe?

BMW5-serie428 nov. 2006 22:18

Bmw remslijtage indicator E60

Nieuwe remblokken gestoken met nieuwe slijtage indicator maar boordcomputer blijft de fout aangeven, kan iemand mij helpen om dit te resetten, alvast bedankt

BMW5-serie328 nov. 2006 22:16

Instrumentenpaneel knippert

In eerste instantie bleven alle lampjes branden nadat de kaart was ingestoken,na het starte van de auto ging alleen het acculampje uit en werken de meters niet en bleven de controlelampjes branden,ook de verlichting van het instrumentenpaneel werkte niet.Na het loskoppelen van de accuklem(ca 1 minuut)gaat bij het insteken van de kaart het hele daschbord

RenaultLaguna227 nov. 2006 18:28

Resetten Onderhoud Service

Kun Je Deze Resetten Zonder ComputerBijv Doormiddel Van Een Draad Via De Obd StekkenZoals Bij Rover En Bmw

FiatStilo222 nov. 2006 14:29

oliedruklampje

het oliedruklampje van deze seat gaat spontaan en op willekeurig moment aan samen met een pieptoon.de beide oliedrukschakelaars vervangen van het juiste type en op de juiste plaats gemonteerd.olie druk gemeten is oke ook tijdens het branden van het lampje.bedrading van achter het dashboard tot aan de oliedrukschakelaars doorgemeten en is oke.ander dashboard geprobeerd maar

SeatIbiza1021 nov. 2006 21:35