4 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 08-12-2006 19:00
hallo
wij hebben de auto geherprogrameerd en nu brand er een sevice lampje zonder andere storings lampjes
wie weet raad?
gr. willem