sorteer op
Hallo.snelheidsmeter werkt tot 50km/h valt dan af.los je gas tot minder dan 50km/h werkt hij weer.bekent frontera probleem? nieuw zetten of is er een goedkopere manier.mvg
onder het rijden valt de kmteller soms uit . soms ook tegelijk met het op schakelen va de automaatbak. tegelijk brand soms het servicelampje. uitgeleesen geen stooring . wie weet raad.
Is eigenlijk een jumper maar is fiat motor denk ik!snelheidsmeter blijft op nul staan,moterlampje brand,voorgloeiingslampje knippert ong 2min na starten en deze trekt niet op(turbo slaat niet aan)Kan er mij iemand helpen mvg
kan je van een sprinter uit 2005 de interval ressette via dashboard ?? Of moet je dat met spec apparateur doen
opel astra staionair onregelmatig 800-1100tpm tevens beweegd de snelheidsmeter dan mee.dit gebeurt zowel koud als warm en er zit geen regelmaat in.zoals je nu wel begrijpt loopt motor ook wel goed stationair.
Weet iemand hoe de aanduiding "insp" zo te resetten is, of is dit zonder de tech 2 niet mogelijk.Alvast bedankt.Het betreft een corsa-D
Dus toch dynamo.Mooi dat het opgelost is.
Bij deze C180 blijft het koelvloeistofniveau-lampje branden.Als ik de twee draden op de sensor doorverbind met elkaar blijft het lampje gewoon branden.Het niveau van de koelvloeistof is goed. Iemand een idee waar dit probleem vandaan komt?
hoi!! hoe demonteer je een radio van een e46??? moet het vervangen maar vind niet hoe het moet kunnen jullie me helpen??? alvast bedankt voor jullie medewerking MVG
fiesta gaat niet van de startonderbreker af {soms wel]met geen van de drie sleutels,ring om kontaktslot is vervangen doet het zelfde