sorteer op
bij deze ibiza hebben wij de cruise control hendel vervangen nadat de immitatie die we 2 jaar eerder hebben vervangen alweer kapot was. helaas hier na een probleem met de stuurhoek sensor.nadat stuurhoek inleren niet werkte. besloten een nieuwe sleepring te monteren helaas het zelfde probleem. de auto ziet wel zijn stuurhoek. ik zie alleen
We hebben een BMW X5 met een probleem met de dynamospanning. Inmiddels is deze 2x stilgevallen vanwege een accu die leeg was getrokken (bleek achteraf). Inmiddels de accu vervangen en ook de dynamo, beide voor nieuwe vervangen. Bij stationair draaien geeft de dynamo gewoon de juiste stroom af. Zodra je met de auto gaat rijden
auto gaat naar 15 sec in noodloop.en komt alleen deze foutcode te voorschijn. uitlaatgasdruksensor gaat van 100 kpa naar 250 kpa twee keer aan toe dan gaat die in storing. en je hoort dat die twee meer lucht aanzuigt. sensor is vervangen er zat een teruggroep actie op map sensor op inlaatspruitsuk is vervangen was vervuilt
Bij deze auto kwam een probleem opzetten een aantal weken geleden. bij hard remmen geen probleem bij zacht remmen zakt het pedaal weg. Alles ontlucht (inclusief aansturen abs unit)hierna was het goed nu 3 weken later is het probleem weer aanwezig. ons vermoeden ABS blok niet in orde.zijn hier meer ervaringen mee toevallig ?
Beste monteurs, heb een Porsche 924 2.5 van 1986 binnen gekregen met lekkende injectoren.( wagen startte toen perfect) Gelijke nieuwe geplaatst maar wagen wilde maar niet starten. Bij het lostrekken van stekker 2 start hij wel en draait dus op 3 cilinders. Doe ik de stekker er terug op valt hij gelijk stil en start
Stuurhoek senor vervangen en nu stuurt auto zelf steets naar links. Gemeten Feitelijke waarneming
Goedendag , heb een Boxer binnengekregen waar in een andere garage een nieuwe hogedrukpomp is gemonteerd omdat de motor niet wilde starten ,ook niet met de nieuwe pomp. Heb de krukassensor vervangen en uitgelezen . Gemeten De hogedrukpomp geeft +-1500 bar bij starten ,de opvoerpomp werkt,krijg wel geen inspuiting. volgens de foutcodes is er een
Van deze aygo is de ingaande as kering gaan lekken.gereviseerde bak gekocht, en alles overgezet schakeltoren en alle sensoren.nieuwe koppeling er in. echter met inleren kom ik niet veel verder.hij schakeld 1of 2x en dan stopt de procedure. de koppelingsactuator hebben we al zonder voorspanning gemonteerd. normaliter nooit problemen bij het inleren van een mmt
Hallo beste forum leden Na 25 jaar in Nederland gewerkt te hebben ben ik met m'n gezin naar Zweden geëmigreerd. Beste stap in m'n leven maar de auto's hier zijn natuurlijk hetzelfde. Ik werk nu in Zweden bij een heel mooi jong en fris universeel bedrijf en heb zelf al flink wat ervaring in de branche
Goedemorgen, Momenteel zitten we met een zwaar geval. Het voertuig is tijdens het rijden stilgevallen en we krijgen de wagen niet meer gestart. We zijn het voertuig gaan depanneren. Het eerste wat we gecontroleerd hebben is of hij nog brandstof krijgt, dit krijgt hij. Ook hebben we de start raildruk gecontroleerd, deze gaat