sorteer op
Goedemiddag. We hebben hier een Mercedes sprinter met een semi automaat , hij springt uit de automaat als je het gas loslaat en als je door een kuil rijdt of bult gaat . Hebben de storingen uitgelezen en die zijn , P2080,P2045,P2001,P2071. De storingen zijn gereset en op dit moment springt die bijna constant uit
Goedenavond allemaal, Ik heb een vraag betreft dashboard verlichting. Sinds kort heb ik dat mijn dashboard verlichting plotseling uitvalt , als ik richting aangeeft naar links. Een paar tellen later springt hij weer aan. (Het is volgens mij gekomen doordat ik bij dichte mist mijn mistlamp achterzijde aandeed) Sindsdien heb ik dit euvel. Nu
Als de motor warm is, begint deze bij gasgeven licht te piepen, bij gasloslaten verdwijnt het geluid. Na grotere afstanden is het geluid ook stationair hoorbaar. Soms aangevuld met heftig 'gegil'. De olievuldop is dan met moeite te verwijderen. Deze zit dan vastgezogen. Hetzelfde geldt voor de oliepijlstok. Verstopte carterventilatie lijkt mij niet aan de
In het koelvloeistofreservoir van mijn E300 schijnt (volgens de garage) een zakje met een middel tegen kalkaanslag in de motor te zitten. Nu is dit zakje gescheurd en de inhoud heeft zich afgezet in de kachelradiateur, waardoor het interieur niet meer warm wordt. Als de garage dit probleem wil oplossen, moet alles wat met het koelcircuit
Beste, Korte introductie mbt de auto. Wij hebben deze auto als inruil ingenomen, diagnose gedaan d.m.v. storingen uitlezen en de auto stationair laten lopen voor een korte tijd. De klant heeft de auto 2 dagen later gebracht en de gekochte auto meegenomen. Er is een oliebeurt door ons uitgevoerd, de oude olie was zeker
dag beste leden van AMT. Ik heb juist een Vagcom uitlees apparaat en software gedownload. ik vroeg mij af of jullie bekend zijn met deze tool, want ik heb wat vragen. ik wil graag sleutels inleren en of instrumentpaneel inleren. het systeem herkend het wel maar kom stil te staan bij het moment wanneer ik de 7 digit
olie druk lamje gaat branden als de auto warm word ik zou graag de sensor vervangen maar waar zit die ?
Bij deze wagen melding geen noodoproep bij ongeval, reden backupbatterij voor noodoproep. Heb deze kunnen localiseren, wie komt er op dit idee, maar ok. Vraag nu weet iemand het originele nummer van deze batterij en is deze in de gewone handel te verkrijgen? Foutcodes b7f341
Bij deze auto is de koppeling vervangen maar men is vergeten om de versnellingsbak / koppeling in de service stand te zetten. heb al div. gedaan o.a. de koppeling opnieuw ingeleerden de bak met Bosch kts 590. ook heb ik dit handmatig gedaan door de koppelings actuator te plaatsen zoals overal wordt aanbevolen. mijn probleem is
Deze wagen rijdt nog maar maximaal 50 km/h, deze zeventraps DCT bak men kan automatisch rijden en handgeschakeld, de trappen 1 t.e.m 4 schakelt de wagen op ,trap 5 t.e.m 7 kunnen niet meer genomen worden, wil men naar trap 5 dan slipt er een koppelingsplaat hoorbaar. Ik zou moeten weten wat betekent die foutcode in