sorteer op
Bij deze Golf de versteller van het inlaatspruitstuk vervangen door VDO steller. De eerst gemonteerde had een niet te wissen massasluiting op de positiesensor. Ook al aluminium steuntje gemonteerd ivm slijtage inlaatspruitstuk. Alle fouten zijn te wissen maar de P2015 komt steeds terug . Mijn Kts wil de basisinstelling niet uitvoeren en ik denk dat hier
goedendag, ik heb een lexus met luchtvering. met uitlezen staan de hoogtesensoren rondom niet gelijk. kan iemand mij vertellen wat de basisinstelling is van de sensoren wat betrefd de hoogte. er zitten 2 standen op hoog en laag. mvg Stef Gemeten lv 5 rv 8 la 15 ra -2 Foutcodes geen fouten
Beste allen, Sinds kort heeft de auto last van een brandend handremlampje. De remmen heb ik handmatig voor en achter ontlucht. Remblokken en schijven aan de voorzijde zijn 10.000km geleden vervangen en in goede conditie. Remblokken achter waren redelijk versleten en zijn vervangen. De auto heeft al enige tijd ABS storingen (zie foutcodes), het is niet
Wij hebben hier een Nissan Qashqai bj. 2007 welke ingeruild is met een aftermarket navi systeem welke stuk was. Van de eigenaar de originele Nissan radio erbij gekregen en deze ingebouwd. Werkt goed alleen de stuurwielbediening doet niets en ook de cruise controll op de rechterzijde van het stuur werkt niet Hij reageert alleen soms op het
bij deze auto werkt de airco niet en hij geeft de foutcode 9040 met als toevoeging B11 B12 .wat ik daarvan kan vinden is dat de vochtigheidsensor sluiting zou hebben of onderbroken is.maar waar zit deze en is die te overbruggen zodat ik dit kan controleren omdat de druk ook laag is. bedankt alvast loja Gemeten
Hallo, Wij hebben het volgende probleem met deze auto. Bij volgas geven in zijn 2e versnelling met een laag toerental geeft de auto backfires, stottert en houd in. Dit komt ook in de 1e versnelling, bij wegrijden, en in de 3e versnelling voor. In de data zien wij dat allebei de lambdasondes naar een arm mengsel gaan
Geachte collega's Ik heb hier een prachtige citroen c5 staan met een 1.6 thp motor. Auto houdt lichtelijk in en heeft geen vol vermogen over heel toeren gebied gezien. Met de parameters zien we dat de turbo 3 tot 400 mbar mist van wat ie moet hebben. Turbo is vervangen, VNT regelaar is vervangen, vacuum systeem
beste, ik heb hier een doblo met storing in highspeed can. div fouten op motor, abs etc. motor ecu niet uit te lezen. Ik heb me een hele middag bezig gehouden om op de technische site (betaald) van fiat de nodige schemas te vinden. Helaas zijn ze voor mij onvindbaar, ik heb nog
Deze Ford miste vermogen en had de volgende foutcodes. P000A P2560 P006A P0326 P0234 P132B. Lekkende temperatuursensor en vacuümslang vervangen en de auto gaat weer als een speer. Geen klachten. Alleen nu gaat na circa 60 kilometer motorstoring branden (lampje brandde met vorige storingen niet) en geeft de code p0017-78 correlatie nokkenas-krukas sensor B (Snap on)
Goedendag, Hierbij een vraag of jullie dit probleem eerder hebben meegemaakt? Een Meriva die af en toe een hard pedaal heeft dus geen tot weing vacuum. daarbij wordt een foutcode (C027B) geschreven. Het vacuum wordt mede gecreeerd door een vacuumpomp. Deze heb ik al vervangen maar geen resultaat.Ik heb de leidingen nagekeken en met een rookmachine