Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

Stotteren bij volgas

Beste, Wij hebben een Volvo XC70 2.5T staan met 210 PK uit 2004.  Enkel wanneer er plotseling volgas wordt gegeven stottert en houdt de auto enorm in. Bij halfgas of opbouwend gas geven naar volgas zijn er geen problemen. Wij hebben inmiddels de gaspedaalpositiesensor, bougies en het brandstoffilter vervangen en dit heeft slechts een kleine

VolvoXC70916 sep. 2020 22:32

Nissan Navara roetfilterprobleem

Beste forumleden,   Nissan Navara met lampje roetfilter dat aangaat en onderin weinig vermogen. Bosch kts gaf P2002 roetfilter overbeladen. Foutcode gewist, product in de roetfilter gespoten, gaan rijden en foutcode komt niet meer terug. Ondertussen 50 km gereden. Lampje roetfilter (oranje) brandt maar geen defectcodes. Geforceerde regeneratie opgestart maar wordt afgebroken. Via Kts geen

NissanNavara516 sep. 2020 21:06

olie peil stijgt

goededag,  wij hebben hier een audi a6 staan die het probleem heeft dat het oliepeil stijgt en uit eindelijk het olie niveau lampje laat branden. als we peilen met de peil stok is er duidelijk te zien dat er te veel in zou zitten. de eerste keer dat de auto kwam hebben we gekeken naar

AudiA6916 sep. 2020 18:34

Waarschuwing koelvloeistofpeil

Tijdens het rijden komt de waarschuwing in het display: controleer koelvloeistofpeil. Peil staat goed. Het is niet op te roepen. De klant denkt een hikje in de motor te voelen. Soms doet de klacht zich 1x in de 2 weken voor en dan weer 10x in 1 rit. Gemeten Hiervoor al 2x koelwaterreservoir vervangen (1x

VolkswagenCaddy316 sep. 2020 15:32

Suzuki Swift P0171 Systeem te arm

  Hallo, Hierbij het volgende probleem Ik heb hier een Suzuki Swift Bij deze auto krijg ik regelmatig de storing P0171. Wat Hebben Wij Gedaan: dis,timing check.valse lucht gecontr. slangtjes (geen rookmachine) VERVANGEN : *Pakking Ring Gasklephuis *Lambdasensor 1ste voor de kat Heeft Geen Luchtmassameter   Gemeten Co Meter Meetwaarde EOBD Uitgelezen met Delphi Foutcodes P0171

SuzukiSwift1516 sep. 2020 14:44

DF038 (P0606) foutcode

Geachte heren,Hebben een Megane binnen staan die stil valt of niet te starten is. Krijg dan gelijk melding in display "injectie defect". Bij uitlezen komt storing DF038 (P0606) interne elektronische eenheid storing Bij de freezeframe staat dat er een spanning is gedecteerd van 1.6 VNu verdenk ik gelijk de computer maar bij Renault weet je het

RenaultMégane1115 sep. 2020 22:10

motor gaat in storing dan geen turbo werking

Goedemiddag, Auto gaat in storing met 023f inlaatspruitstuk regel verschil. Geeft soms ook ffff stuurapparaat digitaal gedeelte. Gemeten alle slangen van het vacuumsysteem bekeken. vacuum gecontroleerd met meter geeft stationair -0.7 aan .bedieningsklepjes uitgewisseld help ook niet.egr gedemonteerd en bekeken ook op vacuum gecontroleerd lijkt ook goed.wat zie ik over het hoofd . hoor graag

VolkswagenMultivan315 sep. 2020 17:17

Sloten vervangen Kangoo 2011

Hallo, ik heb een Renault Kangoo 1.5 DCI uit 2011 staan waarbij door privéomstandigheden andere cilindersloten in moet worden gemonteerd van een donorauto van hetzelfde bouwjaar. Is dit een kwestie van het vervangen van de 2 cilindersloten (achterdeur en linksvoor), tankdop en het contactslot? Of moeten zaken als de ECU/zekeringkast en de tellerklok ook worden

RenaultKangoo115 sep. 2020 13:01

Start niet.

Goedemorgen,   Motor wil niet starten, 1000 km geleden nieuwe accu gemonteerd. Nu nieuwe startmotor. uitgelezen met de KTS 570 geeft koppelingsschakelaar aan als defect, maar wordt bij het testen wel bediend althans men kan zien op het scherm van de KTS dat de koppelingsschakelaar wordt bediend. Aantal massapunten gecontroleerd en schoon gemaakt.Relais in de

NissanQashqai1115 sep. 2020 12:45

Type en merk olie

Goedemorgen, Even een andere vraag, wij zijn aan het inventariseren wat voor soorten olie we allemaal in voorraad gaan nemen, we zien natuurlijk steeds meer verschillende soorten en merken.  Nou was ik benieuwd wat voor merken jullie hoofd zakelijk onderhouden, en welk merk en welke type's olie jullie in voorraad hebben.  

AudiA52115 sep. 2020 08:26