sorteer op
Goedendag, Auto hier gebracht door de ANWB. Op de snelweg verlies van vermogen en kon toen nog net naar de vluchtstrook met brandend voorgloeilampje. Motor kon op de vluchtstrook nog wel stationair lopen. ANWB heeft hem hier gebracht. Motor gaat nu wel rond maar slaat niet aan, wel een krukas en nokkenassignaal, sleutel wordt herkend.
Rechts achter portierslot werkt niet, kan niet op slot of van slot gehaald worden. Portier kan wel gewoon geopened worden. Schijnt in het portier ook een module te zitten die het slot aan stuurt. Foutcode is verliest communication met portier module D Wie heeft dit meer gehad? Uitgelezen met Snap on Foutcodes Door module -
Goedemiddag, Deze auto is na aflevering terug gekomen met een luchtmassa storing. hierop eerst een andere luchtmassameter geprobeerd dit gaf geen verbetering. echter wel een andere storing 272A mengseladaptie 1 Multiplicatief signaal niet plausible arm. Na de koude start slaat de secundaireluchtpomp in en loopt de auto slecht. Na het afslaan van de pomp loopt de
Goedemiddag, Graag zou ik gebruik willen maken van jullie hulp. Auto geeft sporadisch storing p1337 Onstekingsstoring verschillende cilinders, hierop zijn de bougie's en bobine's al preventief vervangen. helaas heeft dit niet geholpen. Klant heeft verder geen klachten, op het moment van de storing hikt de auto wel iets. Met vriendelijke groet, Uitgelezen met
Beste AMT forum leden, Ik heb hier een Audi A3 met een 1.6 fsi BLP motor staan waar een probleem mee is met de oliedruk. Het oliedruk lampje gaat branden als je tussen de 1000 en 2500 toeren gaat rijden. Stationiar heeft deze auto 0,3 bar druk en op toeren heeft hij net aan 1,3 bar druk dit is na mijn
Geachte dames/heren Kan ik een NOx sensor 03C907807C (NTK)van een Audi A3 1,6 fsi 2005 vervangen door een LS 10036 (0258010036 Bosch)? Aan de NOx zit een regelkastje, dit zit niet aan de LS 10036. Iemand hier ervaring mee? Met vriendelijke groet, Rob Holtkamp
Beste forum leden, mijn auto heeft last van het volgende: Achterruitwisser, mistlamp achter, ventilator verwarming en blazen, cigarette aansteker voor, achter en in de kofferbak doen het niet. zekeringen doen het allemaal. op verschillende forums hebben ze het over de contactslot, niet een touran maar wel veel ik en verschillende Seats, maar de auto start perfect en geen
Beste collega's Heb hier een chrysler pt cruiser cabrio, waarvan het cabriodak niet meer elektrisch open gaat. Alle ramen zakken nog wel, en daarna hoor ik een getik van een schakelaar of motor oid door de hele auto.Heb onder de hoedenplank al naar de hydraulische motor gekeken, er zit volop vloeistof in. Een tikje met
Hallo allemaal. Ik heb de versnellingsbak van de auto verwijderd nieuwe koppelingsplaten en hydrolische druklager gemonteerd evenals de kering op de prias. Nu wil ik de bak er terug op schuiven maar blijft die steeds een stukje open staan. Wat doe ik verkeerd? Hij zit er precies voor maar een bout erindraaien gaat bijna niet.
het betreft een sprinter van 2009 2.2 216cdi met OM651 motor na het vervangen van het brandstoffilter huis start de auto niet meer.hij is uitgelezen met delphi en launch pro maar geeft geen foutcodes. de brandstofrail is er af geweest. de lagedruk is 4 bar en er komt voldoende brandstof door de filter. leiding van