sorteer op
Deze mondeo heeft al heel wat problemen gehad op het niveau van de brandstoftoevoer: vorig jaar verstuivers één na één moeten vernieuwen. Nu sedert een paar maanden durft de wagen al eens stil vallen al rijdend en soms moeilijker starten. Gisteren brandstoffilter vervangen omtrent nieuwe problemen. Nu echter wil de motor niet meer aanslaan. met
Sedert de accu is leeggeweest blijven de 4 pinklichten altijd werken. Alles doet het normaal. Geen foutcodes op vlak van electronica te vinden. Wellicht zijn dit de alarmlichten die dus blijven branden. De enige remedie om die te stoppen is de accu los te koppelen. Heb verder al van alles geprobeerd. Is er iemand met nog
Hallo Ik heb een fiat ducato camper (adria) met een koppelingsprobleem. Wegrijden is geen probleem. Trekt gewoon op. ook als je de auto op de handrem zet en de koppeling op laat komen dan werkt alles zoals het hoort. Het probleem is als je wegrijd en de auto in de versnelling hebt staan, maakt niet uit
Goede dag Wij hebben een Audi A3 8V met een remprobleem. Het lijkt erop dat deze blijven hangen. Wanneer je remt om een bocht te nemen, blijft de wagen vanzelf remmen tot je de bocht voorbij bent. Op een helling, en je laat de rem los ( auto hold off), dan duurt het 6a 7
Hoi, weet er iemand of voor dit bouwjaar een mechanische dieselpomp bestond die ik eventueel zou kunnen vervangen zodat deze geen computer meer nodig heeft? De motor moet in een boot en met die computer is dat een heel gedoe, prestaties zijn dus minder belangrijk, of eventueel een andere motor met mechanische pomp?
Foutbosch tetapparatuur heeft verder geen specificaties voor deze foutcode. Na enig speurwerk op internet code P16B1 komt er soms plotseling in tijdens stationair draaien. Motorcode lampje gaat aan. Mijn diagnosetester van Bosch kent deze code niet. Na enig speurwerk op internet is er een kleine omschrijving van overhitting van ac relais/ecm. Is er iemand die weet wat
Nokkenas sensorNa het vervangen van diverse pakkingen in het inlaatspruitstuk, en het vernieuwen van de turbo, heb ik een onregelmatig lopende motor en lijkt de auto op 3 cilinders te lopen.Bij het uitlezen krijg ik P0390 Camshaft Position Sensor B Circuit Malfunction (Bank 2).De bedrading is allemaal nagemeten, en is correct. De sensor geeft een
slaat soms af Gemeten uitgelezen Uitgelezen met multiecuscan Foutcodes p0510
Beste mensen, Er staat hier een vw Golf gti dsg uit 2014 die problemen heeft met stationair draaien, het probleem is dat de auto onregelmatig gaat lopen en daarna uitvalt. er staan geen storingen opgeslagen in de motor ecu. auto rijd en schakelt voor de rest prima. De auto is reeds voorzien van een nieuwe carterontluchting/ventilatie unit,
Hallo,ik heb een 308 cc met 1.6 thp motor en geeft storing p1336. Verbranding uitschakeling. En 1337 cil. 1 en 1339 cil 3.motor schokt willekeurig onder het rijden.ook is slang voor luchtinlaat op de turbo er al 2 x afgeschoten. Nu is ie uitgelezen met een Hella gutman maar geeft niet specifiek een probleem aan