sorteer op
Auto opgehaald omdat deze niet meer wilde starten. Vreemde bij contact aan ging gelijk de koelvin draaien en de lampen aan terwijl schakelaar op uit stond. ook kon ik de wissers aan de voorzijde niet bedienen, wel de sproeier. Ben toen zekeringen door gaan meten, ook de zekeringen die in die kast bij de linker
knipperlichten achter doen het niet,ook niet met de alarmlichtschakelaar. knipperlichten voor en de zijkant knipperen normaal aleen het relais hoor je wel vlugger tikken. lampen zijn goed er komt geen spanning op de fittingen. is type W447. Gemeten bij uitlezen: onderbreking op knipperlichten. Uitgelezen met Bosch Kts 250
Hallo, Wij hebben van een ford fiesta de olie ververst en vervolgens de service gereset. Hierbij gaat het lampje uit en vervolgens weer meteen aan. de melding in het display blijft ook terugkeren. We hebben geprobeerd met andere olie maar hij blijft aangeven dat de olie te dun is en ververst moet worden. Met de
Beste collega´s Od deze master werkt de ruitbediening rechts niet meer zowel met linkse schakelaar als rechtse schakelaar. Als ik meet aan de de motor zelf krijg ik massa als ik de schakelaar (zowel met de linkse of de rechtse schakelaar)bedien maar krijg geen voeding Kan er iemand mij aan een schema helpen Is wel
Als deze auto een paar uur gestaan heeft start hij slecht. Als hij eenmaal loopt is er niets meer aan de hand, ook opnieuw starten doet hij dan prima.Motorstoringslampje brandt niet en uitlezen levert geen foutcodes op. Wat heb ik al gedaan, olie ververst, gasklephuis schoongemaakt temperatuursensor vervangen brandstoffilter vervangen, bougies vervangen. Ik heb na
Hallo allemaal, Bij een C4 automaat 1.6 vti uit 2012 heb de thermostaat en waterpomp vervangen. Thermostaat is zo'n spaghetti geval waar 6 slangen en 2 sensoren opzitten. Was een leuk klusje. Nu ben ik al even bezig geweest om hem goed ontlucht te krijgen want zitten zoveel slangen op dat er elke keer wel
hallo wij hebben hier een bmw met het volgende probleem. bij starten vooral koud moet de klant soms wel 4 keer de startknop bedienen omdat die dan niet wil aanslaan. als die dan aanslaat schiet die nogal hoog in toeren. als die aan slaat en de klant vervolgens in d schakelt heeft de klant het
Hallo collega's, Ik heb een Mini Cooper hier staan met het ABS lampje aan en ESP en Bandenspanningslampje aan.Ik wilde hem uitlezen zonder resultaat,kom met geen enkele uitlezer erin.Heb zekeringen gecontroleerd en spanning en massa op ABS module en deze is correct.Alleen een foutcode in de IKE module foutcode 98/62 Can Bus ABS Melding 1
Bij deze Sportage werken de achteruitrijlichten niet en ook de camera schakelt niet in. Het is wat lastig te zien maar de electrochrome spiegel reageert volgens mij ook niet. De schakelaar is in orde, de massa aan de schakelaar ook. Ik weet inmiddels dat het signaal van de schakelaar naar de I/P box gaat bij de
Bij deze auto begint de versnelingspook te trillen als deze in de 5e versnelling, met name met optrekken.Als je de pook met de hand aanraakt, is het direct weg. Inmiddels andere schakelkabels gemonteerd. Dit werd eerder erger als beter. Verder is er op het oog niets te zien. Voor nu een veer bij het pookmechanisme