sorteer op
Hallo, heb hier een Range Rover TDV8 met de volgende storing. Wanneer de auto "koud"is, dan functioneert alles naar behoren. Wanneer de auto op bedrijfstemperatuur is en opnieuw gestart wordt, dan doet de storing zich als volgt voor: *de motor slaat aan, gaat echter in een verlaagd stationair toerental draaien * geen respons op gaspedaal * xenon
Goedemorgen Collega's , Ik heb hier een Porsche Cayenne staan waarbij de lichtverklikker niet werkt (zoemer die je erop attendeert dat de verlichting nog aan staat).Klant zegt dat hij niet werkt maar voorheen wel,ik heb geen idee hij heeft de auto nog niet zo lang. geen storingen aanwezig ,et uitlezen. Wat ons wel opviel was de zoemer
Bus komt bij ons met de klacht dat na het vullen van Ad blue het lampje niet uit gaat . Bus is van een handelaar hebben van alles geprobeerd incl het vervangen van compleet ad blue tankje ( gebruikte ) Systeem uitgelezen geen fouten aanwezig We hebben de injector gedemonteerd en aangestuurd , dit werkt
heren, ik heb in mijn werkplaats een citroen berlingo staan van een klant. de klant kwam aan met de klacht dat de auto niet meer aanslaat. hij had de dag ervoor er wel mee gereden en is er zelfs mee naar huis gereden, waarna hij de volgende dag dus niet liep. ik heb
Hallo, Deze mercedes had enkele weken geleden een foutcode mbt een defecte NOx sensor (Systeem 1) Er is toen een nieuwe NOx sensor geplaatst, (de eerste, er zitten er 2 in) en het geheel is met behulp van jifeline opnieuw geprogrammeerd/geactiveerd. Helaas is na enkele weken het motormanagementlampje weer aangegaan en deze foutcodes dienen zich
Goede dag heb hier een Ford transit waar de remlicht la achter van blijft branden en de rest niet werkt heb foutcode p0504 de schakelaars reeds vervangen en gemeten zijn in orden Gemeten Rem pedaal sensors vervangen en gemeten Uitgelezen met Delphi Foutcodes P0504
Hallo allemaal ik ben bezig met een golf 5 2l 16v fsi axw motor. De distributie was geknapt en de motor was dusdanig stuk gelopen dat een donor motor de beste optie leek. Voor de inbouw van de motor is de distributie vervangen kleppen deksel pakking en de carterpan omgezet. Omdat deze lekte. Bij deze
Ik heb hier een Astra-G met Opel motor, X17DTL met een lastige storing waar ik graag wat feedback op zou krijgen. -Wagen is binnengekomen nadat klant ermee onder het rijden stilgevallen is. Diagnose EDU van dieselpomp stuk, vervolgens dieselpomp volledig laten reviseren en voorzien van nieuwe EDU. -Pomp gemonteerd met nieuwe distributie, probleem bleek verholpen.
Goedemiddag De achterlichten op de achterklep werken niet, in de bumper zitten ook achterlichtunits die werken volledig. krijg ook geen melding op het display dat er een lamp het niet zou doen. de auto volledig uitgelezen geen enkele storing gevonden. iemand enig idee wat dit kan zijn? Gemeten Geen Uitgelezen met Snap-on modis ultra
Bij de Tesla is de handrem een elektrische variant. Nu zijn de blokken versleten en wil deze vervangen. Hoe stel je de remservo terug? Met de Maxisys Elite en Texa gaat dat niet. Ook via het bedieningsscherm kan ik niks vinden om de remmen terug te stellen