sorteer op
Wanneer je op de snelweg rijdt, voel je in je stoel dat de auto aan de achterkant trillt. Aan het onderstel is niks te zien.Alle wielen zijn al een keer opnieuw gebalanceerd, dit hielp niks. Wielen van voor naar achter gewisseld maar ook zonder resultaat. Zit nu zijn zomerset eronder 235/35R19 8J ET45. Hoop dat iemand
Beste, Ik heb een probleem en misschien hebben jullie een oplossing. Ik heb een nieuwe klant en de motor was vast gelopen (zo binnen gekomen). De injetoren waren getest en er waren 4 slechte tussen. Er is een revisie motor gemonteerd en 4 nieuwe injectoren. Het probleem is dat de motor en wagen in stationair
Heeft iemand raad voor mijn problemen. De starter werkt soms niet direct als we de sleutel draaien. De cd lader werkt niet meer. Airscraft stuk. De zetelbediening van de begeleider werkt ook niet meer. Gemeten Bedieningsmodule van zetel krijgt zijn 12v. voor de rest werkt niets meer.
Knop op dashboard voor lucht naar voeten en front en raam reageert niet ... blijft op 1 stand staan . Is dit uit te lezen met VAG.com of Bedieningspaneel gewoon defect? hoor graag Advies. mvg Pascal.
Hallo kan mij iemand mij helpen.wat Kan het zijn?de lamdasonde of iets Anders.morgen bregnen ze de auto Uitgelezen met Autel mk808 Foutcodes P013400 P013300 P321100
C2 start soms wel en soms niet contact en alles gaat wel aan. het is een semi automaat VTR alles van de versnellingsbak wat elektronisch is is al vernieuwd. deze 3 foutcodes zijn er opgetreden met het uitlezen. P1795 | P1718 | P1702 heeft iemand hier ervaring mee en kunnen mij verder helpen bedankt alvast
heren ik heb een renault megane scenic voor de verkoop staan waarvan de controle lampjes knipperen van de banden spannings controle en het oranje wieltje in het dashboard ze hebben alle 4 de banden spanning sensoren in de velg vervangen voor normale ventielen nu wil ik deze uitprogrameren met de maxidas ds701 gezien het met
Fiat Ducato start smorgens niet, oftewel na een uur of 12 niet gestart te zijn. Na 1 meter slepen of aanduwen loopt ie gelijk en ook gelijk goed, zonder hikken of iets dergelijks. Als ie even gelopen heeft blijft ie goed starten. Er zitten geen foutcodes in .Na lektest blijkt injector 3 veel meer diesel
klant heeft in een inpuls pas geleden een 206 cabriolet gekocht van een handelaar nu was de prijs niet te hoog maar zoals je kan verwachten mankeert zo`n auto wel het 1 en ander nu gaat het cabrio dak niet open en geeft hij een piep signaal uitgelezen met de snap-on en daar kwam het
Hallo, Deze wagen had een kapotte motor, hier hebben we een occ in geplaatst, maar daarbij was de distributie riem en pomp er af genomen. Nu slaat de motor aan maar kan geen gas geven en draait toch maar slecht. Iemand enig idee of de distributie riem wel goed ligt? Op het krukas tandwiel staan