sorteer op
Beste leden, Wij hebben hier een renault kangoo van bouwjaar 2015, 1.5dci. Klacht van de klant is dat motor lijkt alsof hij in start/stop modus wilt gaan en daardoor heel even uitvalt en dan gelijk weer aanslaat. start/stop werkt dus niet. De enige foutcode die hij heeft is DF1378, dat zou wijzen op de luchtuitlaatklep
Goeiedag, Ik hoop dat iemand hiermee kan helpen. Krijg de melding te zien van controleer luchtverontreiniging. Bus is meerdere keren uitgelezen door de garage en de dealer weet ook niet wat het precies is kreeg daar te horen dat ze dan maar alle sensoren 1 voor 1 gaan vervangen en als dat niet werkt de
Goedendag, ik heb op dit moment een VW T5 van 2015 staan en dit is een 4cil 2 liter motor. de klant heeft last van koelvloeistof lekkage! Alleen er is uitwendig niks te zien en er staat ook niet veel druk op het systeem. hij neemt 1 liter kvs op 1000km. Gemeten Volledige koelsysteem. Rookt niet wit.
Deze auto is ingevoerd vanuit de usa. Is er iemand die weet of er Europese kaarten geladen kunnen worden? Of zal er ook hardware vervangen moeten worden? Als ik het chassisnummer intoets op de Europese website van Alfa om de kaarten te updaten word het chassisnummer niet herkent.
Geen groot licht alleen dimlicht reageert niet op de schakelaar. Geen zekeringen defect de 2 relais werken goed knipperlichten en ruitewisser zit er nog ergens een relais voor de lichten. Waarschuwings licht werk wel schakellaar omhoog trekken.
DE WAGEN HEEFT ONGEVAL GEHAD OP DE VOORKANT LINKS VOOR, GEEN SPECIALE SENSOREN ACHTER DE VOORBUMPER. DEZE MELDING BLIJFT KOMEN BIJ STARTEN WAGEN WEET ER HIER IEMAND RAAD HOE DEZE MELDING WEG TE KRIJGEN
Beste Airbaglampje blijft branden. Klant heeft ongeval gehad rechts voor. Bij demontage zien we niet direct iets, zou die sensor moeten vervangen worden op de foto? Foutcode niet te wissen. Uitgelezen met KTS 250 Foutcodes B10381B + B10391B ONTSTEKINGSCIRC. VOETGANGERBESCHERMING 1 EN 2 WEERSTAND TE GROOT
Beste We hebben een grote carrosserie herstelling uitgevoerd aan deze wagen. Schade rechts voor, bumper afgerukt rechts. We hebben de parkeer sensors in de voorbumper (rechts buiten en rechts midden vervangen), vervangen hoofkabelboom voor de sensoren, bakje présave (rechthoekig bakje in voorbumper (foto) met kabelboom) vervangen en de koplamp. Maar we merken nog steeds een probleem bij
Koppeling vervangen, Vliegwiel vervangen, oude is er als nieuw uitgekomen, olie vervangen laten in leren fiat deler slipt nog door, versnellingsbak terug uitgehaald en robot open gedaan proper gemaakt ook het zeefje alles terug geplaatst en kan nu niet in geleerd worden geen foutcode, as van versnellingsbak heeft geen spel.Iemand een idee? Gemeten
Goedemoren,er staat hier een ducato met het volgende probleem. Remvoeringverklikkerlampje gaat branden als je het rempedaal 5 keer intrapt.het maakt hierbij niet uit of de motor loopt of niet. Reeds vervangen:remblokken voor en achter,slijtage indicatoren,remlichtschakelaar en alle remlicht lampen. uitgelezen met autocom en bij dealer geen foutcodes aanwezig. Ik weet nu even niet meer waar