sorteer op
Goedendag, Ik kijk wel eens vaker met storingen en problemen op dit forum maar heb nog nooit zelf een vraag gesteld alleen heb ik nu een probleem waar ik helemaal mee vast loop en denk ik probeer het eens. Wij hebben hier een Volvo V40 staan op LPG en die krijgt misfires met een warme
Motor houdt koud in na 5 km geen probleem Luchtmassameter vervangen geen storing tanken 98 Staat pas 88.000 km op de teller
Goeiedag, ik heb citroen c3 1.6 hdi 8 klepper binnen gekregen met distributie gebroken. ik heb toen kleppen vervangen en klep tuimelaars maar nu ging ik distributie riem monteren maar iedere keer als ik m monteer komen de kleppen tegen de zuigers aan. ik heb wel documentatie hoe ik moet monteren maar op 1 of
Goedenmiddag, Ik heb een mercedes b200 staan van 2006, met hetvolgende probleem, de radio start wel op het mercedes logo komt in beeld en na 15 sec valt hij uit. Dan kun je hem weer aanzetten maar .. zelfde verhaal. uitgelezen met de Hella :geen foutcode's voeding en massa zijn goed, ik begon mij te
Melding BSI: 7124 storing bediening compressor van de airconditioning (kortsluiting massa) Vervangen van de compressor magneetspoel, drukschakelaar en systeem gevuld. Zekeringkast ondermotorkap en bediedingspaneel uitgewisseld. Zekeringen gemeten, pus en massa aansluiting gecontroleerd Storing in BSI blijft en niet wisbaar, indien voeding op draad magneetspoel word gezet werkt airco en koelvin motor wel. Iemand nog een
hallo, Heb hier een mini binnen staan die niet meer op contact gaat.We hebben de auto bij de klant thuis opgehaald nadat we heel vaak de sleutel in de lezer stopten en er weer uit haalde en er weer in ging de auto plotseling op het contact en kon de auto gestart worden. Eenmaal bij onze werkplaats
turbodruk blijf te laag. kan nergens lek vinden
Beste mede techneuten, Ik heb hier een VW Golf VI R uit 2010 (199kW / CDLF) staan welke stationair zeer onregelmatig loopt. Klant heeft auto afgelopen zomer particulier gekocht en merkte na een tijd op dat wanneer de airco uitgeschakeld is, de motor wat onregelmatig loopt. Dit is geleidelijk aan verslechterd aldus hem. Ook nu
Beste leden, We hebben vandaag een vw t5 binnen gekregen. Deze heeft totaal geen turbodruk, de bus heeft geen vermogen. We hebben een andere N75 geprobeerd maar maakt geen verschil. Wij hebben de pot op de turbo met vacuumpomp vacuum getrokken en dan beweegt de turboverstelling goed. We krijgen weinig vacuum op de turboversteller, vacuum
Goedendag, Ik heb hier een Honda insight 1.3 ima staan.Deze slaat niet aan na een ongeval. De auto heeft geen foutcode's. De crashschakelaar achter het dashboard kastje werkt goed. Accu capaciteit is goed (12V) Hybride pakket is geactiveerd. Iemand nog een idee?