sorteer op
Goedendag, Hier in de werkplaats hebben we een Audi s6 staan die tijdens het rijden op de snelweg moeilijk begon te lopen. Klant heeft de auto bij de pomp uit gezet en met moeite weer kunnen starten. 3x geprobeerd en met een beetje gas geven wil die wel blijven lopen. Hiermee naar ons toe
Deur rechtsachter wil plotseling niet meer open. Het palletje in de deurcassette beweegt wel met 'openen' en sluiten. Maar het slot blijft gesloten. Tevens is bij het slot duidelijk geluid te horen als de deur met de centrale vergrendeling open wordt geklikt. Zowel van binnen als van buiten niet te openen. De deurcassette kan niet
Problemen met mijn BMW 320i sedan uit 2003. Elke ochtend bij koude start na ongeveer 20 tot 30 sec gaat de auto trillen en schudden. Hierbij gaat het Gele motorlampje branden. Als dan de motor uitgezet wordt en weer gestart wordt is hij weer uit. Als de motor warm is lijk het probleem weg. Het volgende
Goedemiddag, Van de peugeot 207 de koppakking vervangen aangezien de oude door was geslagen. Motor liep nog wel bij wegzetten. Nu na het vervangen en alles weer gemonteerd te hebben slaat de motor niet aan. Timing m.b.v. set juist gezet, sensoren (nokkenas, thermostaathuis) schoon gemaakt, stekkerverbindingen gecontroleerd. Benzinetoevoer gecontroleerd. Bij uitlezen komt de foutcode P0597
Collega s We hebben hier een Xsara Picasso staan met het rare probleem dat de ABS vrijwel direct inslaat bij remmen boven de 20km. Geen foutcodes enkel bleek tijdens het rijden dat de snelheids sensoren voor en achter verschil geven. Je rijd op de teller 20. Dan geven de achter sensoren 20 aan en de
dag mede colega`s, de betreffende Kia cerato (G4FC motor code) is een auto met LPI/LPG instalatie. als je ermee rijdt zou je denken dat de bougiekabels doorslaan echter betreft dit een auto met staafbobines. een vorige garage had boigies vervangen voor normale benzine bougies. wij hebben hier dus inmiddels 21.000km geleden LPG6 (NGK) ingezet. klant
Ik heb hier een goed rijdende 2010 Scenic III met dual clutch (EDC) automaat. Maar om de haverklap stopt de automaat met meewerken. Het gaat hier dus niet over de DPO bak, met de gekende en hier reeds besproken problemen met kleppen. Bij storing, vaak optredend na rit van + half uur, kan je enkel nog manueel schakelen,
Heren Technici,graag advies over volgend probleem: Stationair lopen geen problemen, na gasgeven begint ie regelmatig te stotteren. Dan alleen storingmelding naaldslagsensor (inj 4) en inspuitmomentversteller brandstofpomp . Gemeten Meetwaarden bekeken vd naaldslagsensor, zodra storing begint valt de waarde terug naar 0. Verder motortoerentalsensor vliegwiel , luchtmassameter,turbo systeem en egr gecontroleerd, geen afwijking gevonden. Bedrading/stekkerverbindingen tussen naaldslagsensor en
Auto wilde na het tanken niet meer starten, anwb geweest kon hem niet uitlezen, heeft met startpilot gestart daarna een hevig getik ( verstuiver?) afgesleept en staat nu bij ons . Heb eerst de obd aansluiting hersteld waarna ik een P0A0F92 code uitgelezen heb. Startmotor gaat rond maar auto slaat niet aan na een aantal
Er komt bij ons een auto binnen met de melding in het display; Oliesensor Werkplaats uitgelezen en de storingcodes B104135 Olieniveau/temperatuursensor signaal te hoog - permanent U101F00 Lees DTC geheugen van motor ECU - permanent Gemeten Oliepeilsensor reeds vervangen Uitgelezen met Delphi Foutcodes B104135 U101F00