sorteer op
We hebben een aantal klanten met VW/Audi benzine motoren en veel olieverbruik, waaronder deze Audi met 80000Km. Heb weinig vertrouwen meer in VW benzine motoren. Wie kan mij zeggen welke nog wel redelijk probleemloos zijn. BVD
Beste leden, Wij hebben hier een volvo v40 staan van 2012, daarvan brand het airbaglampje en het esp lampje. Ik heb meerdere u-codes in meerdere modules geen communicatie met module CVM (regeleenheid aanrijdsnelheid). Ik kan deze echter wel uitlezen. Deze CVM module heeft een foutcode: U03004A Softwareincompatibiliteit interne regelmodule, Interne systeemstoringen, Onjuiste component geïnstalleerd. Ik heb
heb probleem dat multy riem klappert stationair bij750 toeren , als ik met gas pedaal 100 toeren opvoer is klapperen weg .zit electronisch gestuurde rotorpomp op had eerst de 6pk1768 op zitten nu geprobeerd met 6pk1753 ,klapper bij beide riemen .krukas poely lijkt mij zeker in orde . is er misschien manier om toerental afstellen op
Goedendag, heb een e46 330ci uit 2000 staan waar sporadisch het lampje voor de koelvloeistofpijl gaat branden. Koelvloeistofpijl is goed en blijft ook op pijl. Sensor is doorgemeten deze werkt na behoren, expansievat is vervangen, en de waterpomp is vervangen, systeem is goed ontlucht dmv vacuüm trekken dan vullen. Iemand nog een idee in welke
Collega's, Deze Renault geeft een geluidsignaal wat een beetje lijkt op het signaal van de parkeer sensoren, maar het niet is. Het signaal is er bij lage snelheid en stilstand als de auto in de versnelling staat en de koppeling ingetrapt is. Ik heb het instructieboekje al door gekeken, maar niets kunnen vinden. Wie weet
hallo, wij hebben hier een 207 met 1.6 thp. de auto begon bij plankgas geleidelijk meer in te houden, in ongeveer 3 weken tijd werd dit probleem zo erg dat hij op 3 cilinders begon te lopen. foutcodes kregen we er niet uit, de auto was ook voorzien van chiptuning. bij het demonteren van de
Vraagje aan mensen wie bekend zijn met deze automaat systemen en bovenstaande code. Auto is door klant van mij aangenomen ter reparatie ivm niet willen schakelen in de achteruit. Waren bang dat koppeling niet goed vrijkwam door een fout in de koppeling actuator. Deze laten reviseren. Wil nog niet in achteruit met een foutcode
beste leden! ik heb een klant met een leuke tiguan. alleen start deze niet meer. ik heb hem uitgelezen maar ik kom niet in het motormanagement dus deze ziet hij niet meer. alle zekeringen zijn heel en niets geks te zien. relais gecontroleerd deze zijn ook nog goed. dus uitlezen geen info zekeringen oke! relais
auto start niet foutcode met bosch kts uitgelezen 2E3D.communicat tussen motor-ecu en wegrijdblokkering foutief.Wat kan dit zijn?? Foutcodes 2E3D
Beste collega's Heb hier een w124 staan, die geen vonk heeft en geen aansturing bobine. Heb de bdp sensor al doorgemeten met de scoop en heb een mooi signaal. Is er hier iemand die eventueel een schema van de ontsteking van deze auto heeft? Zodat ik de ontstekingsmodule en motor computer kan controleren? Alvast bedankt.