sorteer op
Deze auto binnen gekregen via andere garage. Probleem is dat soms de remlichten blijven branden. Reeds vervangen door de andere garage: Stekker remlichtsensor Remlicht sensor zelf (origineel) Aftermarket trekhaak afgekoppeld Heb de werking van de sensor gecontroleerd en die lijkt goed. Dit is een sensor op de hrc. Aan de hand van het schema hier
Iemand die mij kan helpen met deze code, de sensor zou onder de stoel moeten zitten. Ik heb onder beide stoelen gecontroleerd. Daar zit geen sensor. na wat zoekwerk lees ik dat deze sensor in de abs module zit bij Jettas vanaf 2009. Is er iemand die dat kan bevestigen? Er is tevens een terug roep
Heb hier een Ster welke blijft plakken (staat hier net wat te lang) en zijn geheimen niet prijs wil geven... auto komt binnen via een monteur met melding van code 2045 krukas sensor geen signaal. Men heeft al een imitatie sensor geplaatst, daarna 1 nieuwe van Mercedes en vervolgens eentje van een wagen uit
Beste Forum leden, Wij hebben een Astra K staan waarvan het display (van radio) storing geeft , meestal flikkert het hele display en soms werkt hij ineens weer goed. Hij geeft 2 foutcodes B12A4 en U15E1 Wij dachten eerst dat het in een beschadigde achterlichtkabel zat (door schade) maar die is gerepareerd en het
Hallo vraagje ik heb een aircolampje dat knippert als je hem aanzet de koelvinnen slaan in en dan begint het lampje naar 3 seconden te knipperen even gekeken of er druk op het systeem staat en dat staat er behoorlijk iemand enig idee van vaste kwalen bij de rav
Hallo, Bij deze Berlingo gaat het oliedruklamp op het instrumentenpaneel (Jaeger) nooit branden. Bij het inschakelen van het contact gaan alle lampjes branden maar niet het oliedruklampje. Ik kan in de bsi zien dat er nooit een waarschuwing komt voor oliedruk. Ook niet bij het inschakelen van het contact. Als ik een systeemtest doe van het instrumentenpaneel dan gaat
hallo, het type Q7 is 4MB, 4MG volgens mij. Het model vanaf 2015->. Deze wagen heeft last van vieze uitlaatgassen wat via de motorruimte in het interieur komt. Aan de R. zijde van de motor (bijrijderskant) stinkt hij ook daadwerkelijk. Maar waar dit vandaan komt kan ik zo niet vinden. Zijn er bekende plekken? De injectoren
Heeft er iemand uitgebreidere schema's beschikbaar van deze Seat Cordoba dan de schema's die op Haynes Pro beschikbaar zijn? Dan bedoel ik met name van zekering SB13. Bij deze auto zit een sluiting ergens in dit circuit en op Haynes Pro is enkel het schema van de stuurbekrachtiging te vinden die met deze zekering te maken
Goedenmiddag, Korte history van de Mini: koppakking was er tussen uit geblazen waarschijnlijk omdat de motor warm was gelopen (doorgereden met een lekke thermostaathuis). Dus wij hebben de koppaking vervangen, cilinderkop laten vlakken en een nieuw thermostaathuis gemonteerd. Na het starten liep de motor stationair erg onregelmatig en was er bijna geen motorvermogen. Uitgelezen met de testkast kwam
Hallo, Wij hebben gisteren een dodge ram 1500 sport binnen gekregen met een dimlicht wat af en toe wel en af en toe niet werkte. Bleek dat de stekker corrosie had. Vervolgens hebben we de stekker vervangen door een iets kleinere stekker waarna het dimlicht weer goed werkte maar het stadslicht niets meer deed. Uitgelezen,