sorteer op
deze BMW heeft op cil 4 geen ontsteking, heb bobine en bougies vervangen zonder resultaat + en - aanwezig en de stuurdraad van ecu naar bobinestekker is heel bougie had een afwijkend beeld, was droog en bruin voor de zekerheid ook injector gewisseld echter zonder resultaat de ecu is een siemens vdo DME MSD80.2 heb helaas nog
heren ik moet van deze auto de dynamo vervangen gezien deze moeilijk te demonteren is zou ik graag jullie hulp hierbij kunnen gebruiken gezien de VOLVO DEALER mij niet verder wilde helpen ( PROTOCOL gezeur ) van welke kant ik hem het beste kan demonteren ? de 1 zegt voorkant demonteren de andere weer via
We hebben hier een Astra K (helaas niet in te geven in het menu) waar spontaan de achterklep open gaat. Het maakt niet uit of de auto geparkeerd staat of de auto aan het rijden is. Heeft iemand hier ervaring mee? Vriendelijke groet, Mark. Uitgelezen met Bosch Foutcodes Geen
Heeft er iemand ervaring met het vernieuwen van een voorruit voor een Tesla Model 3 en dan gaat het om het kalibreren van de camera? Vriendelijke groet Mark.
Goedemiddag, Met deze auto het probleem (zie linkje) dat het radiosysteem uitvalt. https://we.tl/t-6JZ7TPVp5A Allereerst een softwareupdate uitgevoerd, daarna de headunit vernieuwd. Probleem komt helaas maar eens in de aantal weken voor en dan meerdere keren achter elkaar. Heeft iemand hier ervaring mee? Vriendelijke groet, Mark.
Wagen werd gestart in "R" gezet maar de wagen ging niet, en kwam een melding op het dashboard. Na 10min wachttijd kon de klant weer rijden. Tijdens het uitlezen kwamen volgende foutcode : P1744-1C Hydraulic Pressure Sensor - Circuit Voltage Out of Range P1742-1C Shift Position Sensor - Circuit Voltage Out of Range
Ik heb een volkswagen polo uit 2015 waarvan de accu helemaal plat was. Dynamo gaf een te hoge spanning af. Accu deed echt helemaal niks meer en klant heeft hem opgestart met startkabels en is nog naar de garage weten te rijden. Dynamo + accu vervangen maar er blijft geen communicatie mogelijk met het ABS regelapparaat
Beste lezers, Bij ons bij de zaak hebben wij een vw touareg uit Duitsland gehaald een 4.2 V8 (AQX). na een tijdje rijden als de auto goed warm is gaat het lampje oliedruk branden. Auto meteen stop gezet en olie druk gemeten druk is goed volgens de gegevens wat hij moet hebben. Ook hebben wij de
dag iemand deze fout wel eens meegemaakt? u0322 software niet te matchen/fout met carrosseriemodule. mil brand verder loopt en doet de auto goed. Uitgelezen met autel Foutcodes u0322
Beste Forumleden, Ik ben momenteel bezig met een motorscooter, deze heeft in het water gelegen maar dat maakt verder niet uit. Het betreft een minarelli 300cc 4-takt met 2 kleppen. Ik probeer hem aan de gang te krijgen maar loop steeds ergens tegen aan. Ik heb 13 bar compressie (11-14 bar voorgeschreven.) en ik heb