sorteer op
Geachte forumleden, Ik heb een T5 2.5 tdi met een automaat probleem. de probleem is dat bij overschakelen van 2 naar 3 de bak schokt (slipt) en dan pas overschakelen. Nu heb ik hier en daar al na gevraagd wat te doen en de meeste vertellen mij compleet revisie bak. Kosten +-3000 euro. Aangezien de
Ik heb een peugeot 307 in de werkplaats staan (binnengekomen met een bsi defect) bsi en motorregelapparaat vervangen (gebruikt) probleem is nu opgelost , het enige waar ik mee zit -km stand is ongeveer 50.000 hoger dan vantevoren -electrische ramen/spiegel verstelling werkt niet geen communicatie met beide deurmodules Uitgelezen met Delphi
Hallo Amt'ers, Hier hebben we een Megane met een vreemde storing in het audiosysteem. Het betreft een Anatel radio met Carminat navigatie. Het volgende: De auto wordt gestart, de radio begint te spelen, 2 seconden en het geluid uit de speaker stopt! Verder blijft alles werken, zelfs het volume is gewoon te verstellen. Zetten we de
Hallo Heren, Wij hebben een Alfa GT binnen gekregen die in de neutraal staat en weigert iets anders te gaan doen. De klant reed met de auto door het dorp, ging de bocht om en de auto schoot in de neutraal, en is uiteindelijk afgesleept. We hebben de auto uitgelezen met onze Launch : P1818 : gearchange controle Als
Beste collega's Ik heb hier fiat doblo 263 waarvan de gloeikaarsen aan vervanging toe zijn,deze zitten wel heel goed weggestoken op het eerst zicht Weet er iemand of de turbo verwijderd moet om aan de gloeikaarsen te kunnen.
Bij langere tijd een constante snelheid rijden op de snelweg, storing geen rembekrachtiging in dashboard. het rempedaal wordt daadwerkelijk hard, als je deze een keer intrapt wordt het rempedaal weer normaal en gaat de storing weg. auto loopt voor de rest gewoon goed. heeft iemand dit al eerder meegemaakt? Gemeten vacuum slang inclusief klep
Goedendag, Auto ingeruild gekregen met foutcodes p1349 ( VVT functiestoring ) en P0171 ( Mengsel te arm ). P0171 is inmiddels opgelost d.m.v. een nieuwe LMM P1349 blijft erin staan, na het wissen van foutcode kun je de eerste cyclus zo ver rijden als je wil, DTC komt niet terug, tweede cyclus na ong. 2 km lampje aan.Auto houdt
Tijdens rijden branden er diverse lampjes: motormanagement, abs , parkingbrake system , vsc etc Fout code uitgelezen U011b Iemand een idee welke richting we moeten zoeken? Uitgelezen met Snap on solus ultra Foutcodes U011b
Deze Mito heeft foutcode P0101, wat wijst op massa hoeveelheid van inlaatlucht. Deze fout treedt niet contant op. Heeft iemand een idee waar ik verder moet zoeken? inlaat is dicht, vacuumslangen zijn oke. Uitgelezen met OBD tester Foutcodes P0101
Auto houdt in gaat stoten bij een warme motor en meestal bij een bocht naar rechts, koud geen probleem, als je het DTC uitschakelt is het probleem verholpen auto heeft geen foutcode's, heb wel gemerkt dat bij het proefrijden in een bocht naar rechts soms alle signalen van de wielsensoren wegvallen, kabelbreuk? iemand een idee?