sorteer op
Beste collega's, wij komen er niet meer uit. We hebben een Corsa D staan met een A12XER motor welke erg hard loopt te tikken. Op sommige toerentallen is het niet hoorbaar. Het geluid klinkt als tikkende kleppen maar dan erg hard. Compressie is goed, ondanks dat hebben we toch de kop er af gehaald maar
Collega's, Een vraag. Kan iemand mij een electrisch stroomloop schema(motorsysteem) leveren waar gasklep en gaspedaalunit in staan. Waarom? Een leerling technici(BBL) van ons bedrijf heeft vandaag EAT examen gedaan, niveau 3. Niet behaald. Ikzelf train wekelijks op studieavonden leerling technici BBL. Ter voorbereiding EAT examen. En daar wil ik dit schema voor gebruiken, om deze ene leerlingtechnici, samen
Hallo collega's wij hebben een Ford Focus 1.0 Ecoboost staan met een hardnekkig Turboprobleem. De auto gaat af en toe in storing als je bijv. op de snelweg rijdt, en dan van laag toeren optrekt. hij gaat dan bij ongeveer 2500 tpm in storing, met als foutcode P023422 Ladedruk van de turbo-oplading, Te hoge druk. als
Accu vervangen na testen 426A [en] vd de 720A [en] EFB. Nieuwe bosch Accu gemonteerd S4E08 760A [en] EFBEn aangemeld. Gelijk in het display controleer start stop systeem. Foutcodes:DF0003 Computer, Hoofdvoedingsspanning buiten bereikDF0047 Accu voltage, sensor buiten bereikDF0048 Stop/start, configuratie foutDF0049 Stop/start, circuitstoring Iemand dit al een keer eerder gehad?Heb voor de zeker een nieuwe Accu besteld. Gemeten Laad
De auto is naar ons toe gesleept omdat ze op een kruising plotseling moesten remmen en de auto afsloeg en niet meer aansloeg. Het schijnt dat iemand anders ondertussen een nieuwe toerentalsensor heeft gemonteerd, maar bij het starten krijg ik een normaal toerental signaal met de scope. Er zitten nergens storingen in maar als ik
Goedemiddag, Wij hebben hier een Audi met overslag storing op cil.2 Het volgende hebben wij al gedaan maar storing blijft. - Bougies vervangen - Bobines gewisseld - Injectoren laten testen en 2 die matig waren vervangen - Granulaat reiniging uitgevoerd - Compressie test gedaan, alles zit rond de 9.2 Bar Is er iemand die misschien
heren ,wij hebben een storing in het gasklephuis en willen en gebruikt exemplaar/rep hiervan. maar de geeiktekanalen hebben deze niet/kunnen hem niet repareren. weet iemand mischien een sdres? het onderdeelnummer is 8200096038 identieficatienummer 00013101
Collega's, Storing versnellingsbak P0C29 aansturing extra hydropomp. Vorige week is software stand versn bak geactualiseerd. Geen oplossing. Nu met ODIS storing gecontroleerd, bedrading doorgemeten / stekkers gecontr. vanaf RA autbak en RA extra hydropomp en naar hydropomp op aut bak. Geen defecten geconstateerd. Iemand ook weleens deze storing gehad? Of mogelijk technische informatie? In afwachting reactie's Mvrgr.
Hallo heren, Ik heb hier een polo 1.2 TDI staan met het volgende probleem sporadisch foutmelding. P0641 referentie spanning onderbreking krijg soms een vervolg storing op de nokkenas sensor kabel boom vertoonde enige schaaf plekken kabel boom en Ecu vervangen ( oude Ecu overleden) klant had voor de vervanging van de Ecu ook last van deze storing.
hallo forumleden, wij hebben hier een seat ibiza 1.4tsi 150pk met een CAVF motor deze heeft het volgende probleem als de auto een tijdje stilstaat duurt het lang 3-4 seconde voordat de auto aanslaat krukas en nokkenas signaal zijn aanwezig,maar ontsteking en inspuiting opdat moment niet op moment dat dit er na 4 seconden wel