sorteer op
Hallo. Wij hebben een probleem met een transporter LWB T5, 2.5TDI automaat. De wagen heeft reeds ruim 260.000 km probleemloos afgelegd. Echter nu doet zich een probleem voor dat steeds weer terug komt. Wij hebben een tijdje geleden de vooras remschijven en remblokken vervangen en sinds die tijd trilt, bij het remmen, de wagen in
wagen accelereed slecht reactie gaspedaal slecht foutcode p2138 p2125 wij hebben in de data gezien dat de gaspedaal goed funtioneerd spanning loopt gelijkmatig op en af we hebben meting gedaan aan het gasklephuis waarbij wij een meting niet voor elkaar kregen fout meldingen komen na het starten direct terug
Ik heb een vito uit 2017 114 cdi 136 pk w447 die slecht start als hij koud heeft. Het duurt dan gemiddeld een 3 tal seconden alvorens de motor aanslaat of soms langer en dat is nogal lang vind ik. Ik weet er geen raad meer mee, er bevinden zich geen foutcodes in de ecu,
Beste, Heb hier een Audi Q5 CNHA met een roetfilter probleem. Ondertussen al de roetfilter 3 maal een geforceerde regeneratie gedaan maar na een dag of 4 komt de klant terug met storing motor, P2002 Deeltjesfilter bank 1 uitgevallen + P0691 Elektrissche ventilatorregeling. Na regenatie alles gereset maar komt terug, gemeten druk bij fout is
Motorlampje brandt en Lambda is veel te hoog. Als de motor koud is zijn de waarden prima en dan kun je ook 2000 rpm houden. Als de motor warm wordt dan gaat de CO waarde naar 0.00 en de lambda naar 1.10. Als dat gebeurd is het gaspedaal ook niet meer te doseren tussen 2000
Goedendag We hebben hier staan een Kia sportage met een 1.6 gdi motor , als je overschakelt en dan je gas loslaat hoor je een resonantie/ratel. Als je stil staat een gas geeft , hoor je dat ook en dan vooral bij gas los laten.Je hoort het bovenin de distributiekast Auto heeft tijdje geen onderhoud gehad
goede dag we hebben hier een storing op de pdc van een mercedes b180 bj 2011 beide rode lampjes branden direct bij inschakelen versnelling en piept constant wat is er gedaan -kabel nagelopen van sensors naar regeleenheid -div sensoren vervangen/gewisseld en afgesteld -geen foutcodes in regeleenheid -bij mercedes uitgelezen en volgens hun werkt alle
tijdens rijden bij constante snelheid gaat de motor inhouden / onregelmatig lopen. ± 50 in 4de versnelling na een paar tellen begint de motor in te houden / schokken. geen foutcodes bij uitlezen. Cilinderkop is 2000 km terug gereviseerd vanwege verlopen distributie. kleppen en klepgeleiders vervangen. Ketting vervangen. Nu afstelling distributie gecontroleerd, bougies en bobines
Goedemorgen, wij hebben hier een w212 e-klasse staan met de volgende storing. Af en toe gaat mil branden. Storingen die we dan te zien kregen waren: p0017 (signaal nokkenas onaannemelijk) en p0172 (systeem te rijk) Op aandringen van de klant de nokkenas sensor vervangen maar zonder resultaat. kleppendeksel gedemonteerd en motor gecontroleerd op timing,
Goedemiddag, Ik heb hier een Tiguan 1.4 TSI 160PK staan die slecht aanpakt als de auto een tijdje gestaan heeft (ene keer al na 2 uur maar zeker als deze een nacht stil gestaan heeft). Als wij de sleutel omdraaien blijft deze net zolang starten tot hij automatisch stopt met starten, daarna draai ik