Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

Soms op nood lopen km teller doet het dan niet

Hallo ik heb hier een vito met automaat  die onder het rijden op nood loopt. Om de halve of hele km en dan doet de km teller het ook niet.  Als je onder het rijden het contact uit en meteen aan zet doet hij het weer normaal. De foutcodes die er in zitten en na

Mercedes-BenzVito426 nov. 2020 21:12

Geen vermogen na 2500t/min

Wij hebben een Opel vivaro 1.6cdti 85Kw. De auto rijdt goed maar boven de 2500 t/min houd hij in. Er zijn geen foutcodes aanwezig. De brandstofdruk, turbodruk, egr zijn allemaal goed.  Uitgelezen met Bosch kts Foutcodes Geen

OpelVivaro1226 nov. 2020 19:56

Foutcode P2263

Hallo, Wij zijn aan het stoeien met een Mégane 1.5DCI uit 2013. Foutcode P2263 komt telkens terug. We hebben het aanstuurklepje van de turbo al vervangen ivm lekkage. Storing kwam de dag erna weer terug. Alle leidingen van het klepje doorgeblazen en ook klepje zelf nogmaals vernieuwd op aanraden dealer. (zou een stukje plastic in het

RenaultMégane1526 nov. 2020 14:08

onderhoud versnellingsbak

Onmogelijk om het juiste type te kiezen : is een W246 Beste collega's, gezien geen reactie krijgen bij de dichtsbijzijnde officiële dealers, deze vraag. Weet iemand wat, hoe en wanneer er eventueel een onderhoud moet gebeuren bij de gerobotiseerde bak van deze wagen aub? De meningen lopen uiteen.... Alsook over de kostprijs. Moest er een

Mercedes-BenzB-klasse826 nov. 2020 01:58

Geen vermogen na reparatie foutcode 0190-b

Beste forumleden, Bij deze Frontera hebben we wegens verschillende lekkages rondom de motor gedemonteerd. Hierbij is de voorste distributiedekselpakking, de koppakking, de turbo, klepsteelrubbers en distributiekettingen vervangen. Na alles terug gebouwd te hebben heeft de auto maar weinig vermogen. Na een tijdje in deellast te hebben gereden, begint het motorstoringslampje te branden en is de

OpelFrontera1525 nov. 2020 20:48

Ducato start maar slaat soms niet aan. Bij doorstarten p0335

Hallo, Hier een Ducato die soms niet aanslaat. Bij doorstarten ontstaat de melding p0335, rpm sensor. (Krukas) mocht de motor uiteindelijk aanslaan bij het doorstarten klopt die voor een paar seconden flink. Na herhaaldelijk opnieuw op contact zetten slaat de motor aan alsof er niets aan de hand is. Gloeibougies en accu zijn vervangen.

FiatDucato525 nov. 2020 20:19

Stroomafname te hoog

Deze Mitsubishi heeft een stroomafname van 0.32 A op zekering no 7 van interieurzekeringkast / stroomverdeelmodule. Deze zekering is onder andere van de radio. Het afkoppelen van de radio en infodisplay maakt geen verschil. Heeft iemand een idee wat deze zekering nog meer voedt? Ik heb de draad (rood - wit) uitgepind uit de stekker

MitsubishiLancer325 nov. 2020 14:59

golf 1.4 tsi loopt slecht (bokt)

Hallo, In de werkplaats zijn we bezig met een golf 5 uit 2006 1.4 tsi BLG motor die bij koude toestand slecht loopt (afslaat) stationair. Als je het toerental iets verhoogd (1000tpm) dan draait de motor goed. Bij een testrit loopt de auto tot een bepaald moment goed en loopt de motor ook soepel maar

VolkswagenGolf625 nov. 2020 08:21

Opel Astra-K schakelt slecht, bekend probleem?

Hallo,Een vraag aan de Opel specialisten/kenners.   (Kan op AMT geen Astra-K kiezen, vandaar ASTRA-J gekozen). Hebben hier een Opel Astra-K staan van 2017 met 40.000km op de klok. De klacht van de klant luide dat hij soms niet in de versnelling wou. Na een proefrit vastgesteld dat de koppeling af en toe niet goed

OpelAstra24 nov. 2020 22:44

Slecht aanslaan

Beste Collega's, Wij hebben een VW Touran 1.4TSI staan met een CAVA motor. Deze auto wil regelmatig slecht aanslaan. We moeten dan ongeveer 20 seconden doorstarten waarna de motor al pruttelend aanslaat. Na een paar seconden draait de motor goed en is niets meer te merken. Er zijn geen storingen opgeslagen. Heeft iemand dit al

VolkswagenTiguan1524 nov. 2020 18:18