sorteer op
goedeavond , we hebben een hyundai sante fe die af en toe foutcode geeft p0101 we hebben al verschillende onderdelen uitgewisseld met een zelfde type hyundai zonder resultaat lmm meter gewisseld verschillende sensoren op het inlaat spruitstuk gewisseld bedrading gecontroleerd en stekkers . egr er nog af gehad schoongemaakt zonder resultaat deze auto kwam binnen met
Goedendag, ik ben de scope aan het uittesten, nu heb ik wat gemeten maar het signaal is zo raar alleen bij optrekken van de auto of onder het rijden bepaalde stand gaspendaal /belasting. ik vind het signaal zo vreemd is dit een EMP/EMI ? schokte af en toe met rijden had bougies al vervangen en bobine
Goedendag, Wij hebben bij ons hier een volvo c30 staan met 2 storingen in de abs computer. DSTC service zegt de auto BCM-0020 wheel sensor right front BCM-0101 communication between control modules problems with the Engine Control Module De abs sensor is vervangen. Ook is er een ander abs regelapparaat gemonteerd. De oude is bij
bij deze beetle werkt de aanjager niet op alle 4 de standen zekering 25 is goed geen spanning op de aanjager motor ( 2 draads) aanjager werkt goed ( extern via stroomkabeltje aangesloten op een accu naast de auto ben op zoek naar een electrisch schema gezien ik een vermoeden heb dat alles loopt via
goedendag we hebben hier een transporter staan die stationair erg slecht loopt (flink schommelen in toerental) foutcode die aanwezig was maar nu niet terugkomt is p106500 wat we gemeten hebben druk opvoerpomp 0.5 bar druk hulppomp (die naast het brandstof filter zit ) 4 bar druk op retourleiding naar tank 0.7 bar wat opvalt is
na het vervangen van de ketting komt er een gierend geluid uit de motor het geluid wordt harder bij toerenverhoging deksel is weer los geweest geen zichtbare aanloopsporen carterpan niet los geweest wie herkend deze klacht .
hallo, Bij een 500x 1.4 m-air turbo heb ik een vreemde storing. Met stationair draaien tikt de magneetklep van de turbobypass extreem veel. zijn geen foutcodes aanwezig in het systeem. voeding is aanwezig, alleen de massa naar ecu toe blijft constant schakelen. na opnieuw inleren is probleem even weg en komt later weer terug. iemand
Hallo, Ik weet niet of er hier mensen/collega's zijn die in de vrachtwagen zitten maar ik heb een vraag. Het betreft een Mercedes Vario 614 met een OM904LA ( Bj. 1996 )motor en en handgeschakelde 5 versnellingsbak. Als ik de FR- module uitlees krijg ik foutcode 2322 ( schakelaargroep 3; kortgesloten met aarde ) Wie
Goedemorgen, gisteren laat in de middag met de servicewagen naar een renault kangoo uitgereden. Deze heeft de klacht dat de motor niet wil starten. startmotor gaat niet rond, geeft defect inspuiting aan op het display. Eerst accu spanning en alle zekeringen gecontroleerd. (Ook die onder de UPC zitten.) Bleken allemaal goed te zijn. Geen stuurstroom
Hoi, Woon in Noorwegen en hebben hier een Vito staan waar van het toerental schommelt tijdens constante snelheid rijden en bij het afremmen op de motor tot dat deze warm is. Als je bv 70km/u rijd dan gaat het toerental merkbaar omhoog en weer terug net of de auto een beetje gas geeft, bij het