sorteer op
Tijdens het rijden van de wagen springt het kofferslot spontaan open. Dit gebeurt soms zelf als de wagen gewoon stil staat of als de koffer geopend is hoor je het slot soms nog klikken. Wat me ook is opgevallen, als je op de bediening van van de sleutel voor enkel de koffer te openen duwt springen
Hallo, Ik heb een Peugeot 107 staan waarvan af en toe de snelheid niet wordt weergegeven, dit kan zijn dat de teller op 0 kmh blijft liggen of dat de teller niet verder zakt dan 30 kmh. Ik heb met originele software de motor uitgelezen en hier bleek de wielsnelheidssensor (abs sensor) geen waarde te
heren de voorwisser,s. piepen sons enorm /niet altijd we hebben al van alles geprobeerd maar niets helpt wie weet iets?
Heb hier een volvo v60 plug in hybrid. De auto heeft wel stuurbekrachteging maar de servotronic( lichter sturen bij langzaam rijden) werkt niet. Is er iemand die dit probleem kent? Heb de servotronic module vervangen maar geen resultaat. Staan geen fouten in de ECU
Nou heb ik de oorzaak wel algevonden door mijn brandstofdrukregelventiel komt de benzine via de vaccuum leiding. Nou wil ik alleen weten op welke motor/galerij hetzelfde klepje( zitYL8E-9F775-AB) zit of een crossing . Aangezien er nergens 1 op voorraad ligt en de apk wel binnenkort verloopt. Foutcodes P0172 + P0175
Blijvende storing na reparatie wiellager op ABS van deze vito. Eerst is een nieuw aftermarket wiellager geplaatst (met veel moeite in de fusee geperst), dit gaf onmiddellijk de foutcode P549E foute rotor op een van de wielen. Alsook P5505 CAN communicatie, busfout en P563E RPM sensor algemene fout en P545B Wielsnelheidsensor rechts voor; niet plausibel.
Al een tijdje met mijn eigen bus bezig, alles werkt perfect, rijd goed schakelt goed maar heb er toch een probleempje in zitten; Bij afremmen naar stilstand knalt/krast hij terug naar de 1e versnelling. vooral bij koude motor. Als deze een x km heeft gereden is het beter/niks aan de hand. Ik het idee dat
goede morgen van deze seat wordt kachel koud als hij stationair staat te draaien, eerste instantie thermostaathuis vernieuwd wel iets beter geworden ,maar niet goed wel een rare themperatuur uitstroom radiateur -34 graden
Hallo Medetechneuten, Ik heb hier een BMW Z3 2.8 automaat staan met een vreemd geluid vanuit de aandrijving. Met wegrijden is er een geluid hoorbaar, ik vergelijk het een beetje met het geluid dat een stadsbus ook maakt. Een soort gillend geluid, ik dacht eerst eigenlijk aan het differentieel maar als ik de auto op
Hallo, Wij hebben hier een Volvo V40 met een scherm midden in het dashboard die helemaal niks doet. Radio doet het ook niet. climate control werkt wel, maar je ziet dus niks op het scherm. Het scherm heeft 2 stekkers aan de achterkant. Een grijze en een blauwe. op de grijze heb ik op meerdere pennen 12