Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

motor slaat niet aan

Bij omdraaien sleutel slaat de motor na een fractie van een seconde af. Maar als je een brandstofdruk meter op de retour leiding naar de brandstofpomp onder de motorkap aansluit. Dus retourleiding los en brandstofmeter aan waardoor de pomp tegendruk heeft. Dan slaat de motor gewoon aan. Na enig zoekwerkt las ik in de alfa eper

Alfa RomeoGiulietta91 jan. 2021 16:45

Aanjager / Blower niet op voorruit! losliggend vacuüm slanggetje ?

Beste mensen, Bij deze Ford Transit gaat de aanjager/ blower niet meer op de stand voor de vooruit. Ik heb alles gedemonteerd en geinspecteert.  Vanaf de standenschakelaar zitten 3 vacuum slangetjes. 1) voeding vacuum pomp is oke  2) slangetje naar vaccumpotje is ook oke.  3) losliggend slangetje. Als je op het losliggend slangetje zuigt opent hij een klep

FordTransit121 jan. 2021 15:24

geen gas kunnen geven

Deze renault twingo met semyautomaat, loopt in beginsel goed, echter na een 4 km gereden te hebben gaat het motormanagementlampje branden, motor gaat verhoogd toerental lopen, zagend en kan geen gas gegeven worden. Na een kwartier is dit weer mogelijk, na de auto uitgezet te hebben. Auto uitgelezen en geeft storing P0120, P0070  en P0621. Gasklephuis is

RenaultTwingo630 dec. 2020 18:44

Autel MS909 of Brainbee?

Hallo technici, Wij gaan een nieuw (extra) diagnose apparaat aanschaffen, de Hella Gutmann heeft jaren lang zeer goed voldaan maar we lopen nu te vaak tegen problemen aan. Daarnaast is het pass thru verhaal van Hella waardeloos, het werkt gewoon niet (goed genoeg). Nu heb ik naar wikken en wegen mijn zinnen gezet op de

2230 dec. 2020 16:37

Motor schudt enorm bij 2500 toeren en rookt zeer fel

Beste, Wij hebben hier een Nissan Kubistar staan die bij (koude motor) niet boven de 3000 toeren wil gaan en waarvan de motor zeer fel schudt en enorm rookt. (als wagen stil staat) Als de motor warm is gaat hij makkelijker boven 3000 toeren maar voelen we nog steeds dat de motor schudt bij 2500

NissanKubistar1330 dec. 2020 11:06

doet niets meer

Hallo, Wij hebben deze astra-h en als je contact aan zet of wil starten gebeurt niets. Geen contact lampjes, niet starten, hele instrumenten paneel doet 0,0. Codes teveel, maar als ik die van de schakelgroep stuurkolom neem, zie je dat er iets mis is met CAN bus denk ik. Codes; U2100 cab datbus functionerings storing,

OpelAstra830 dec. 2020 09:19

Benzinetank trekt vacuum

Goedendag, ik heb een probleem bij een Astra G 1.6 8V. De benzinetank trekt vacuum, hierdoor valt de auto op den duur uit, of blijft niet meer stationair lopen. En de brandstofmeter geeft door vervormen van de tank onjuiste uitlezingen. De beluchting achter tankdop rubber werkt goed en is schoongemaakt, ik heb de leiding van tank

OpelAstra728 dec. 2020 22:10

Lambda te hoog ( 1.8 )

deze Citroen C1  2006 1.0 BENZINE is afgekeurd omdat de Lambda te hoog is  ( 1.8 ) . De CO is wel perfect  ( 0.1 ) we zien geen lekkages aan in en uitlaat en de motor draait wel goed . Iemand een idee waar dit kan aan liggen ?

CitroënC11728 dec. 2020 19:34

P0303 Probleem 3 de cilinder

bij deze VW Polo 1.2 benzine  47 kw  BME motor brandt het motorlampje , foutcode P0303 probleem 3de cilinder . We hebben compressie gemeten , alle 3  hebben ze 10 bar . Bougies en de 3 ontstekingsmodules zijn vervangen . Als hij stationair draait begint het motorlampje na 30 seconden te knipperen en dan is

VolkswagenPolo1928 dec. 2020 18:20

centrale vergrendeling

goede middag, Op deze Kia rio uit 2011 werkt de opslot funktie van de centrale vergrendeling met de sleutel(elecktrisch) en met de sleutel in het slot (mechanisch) niet. Wel gaan de linker voor deur en de kofferklep bij ALLEEN mechanische bediening (sleutel inslot) op slot. Op dat moment geen knipperende raw.  van het slot met

KiaRio1327 dec. 2020 20:56