sorteer op
beste forum leden wij hebben hier een doblo staan waarvan de gloeiers steeds doorbranden we hebben orginele gloeibougies gemonteerd 93046 fiat nr ook hebben we het gloeirelais al vervangen het is zo als je de auto op contackt zet gloeid deze zeg maar 10 sec en schakeld dan af maar als je echter de motor
Beste collega monteurs, Heb een P307 1.6i NFU met een AL4 automaat waarvan de 4de steeds in noodloop gaat. Slipt niet schakelt perfect 1-2-3-4 maar gaat na zijn 4 in noodloop. Uitgelezen en oliedruk niet correct. Dus olie afgelaten deze was grijs en niet voldoende. Wil de oliefilter vervangen die ik heb besteld ( HX148D) maar
GoedendagIk heb hier een 208 met een 1.2 3cil uit 2015 staan waarbij de dynamo niet bijlaad. Deze auto heeft geen start/stop. Laadspanning is 12V, als ik de veld bekrachtiging meet komt er 12V op maar als ik er een lamp op zet gaat deze niet branden.Ik heb de weerstand en geleiding van de draad
beste, ik moet de gloeibougies vervangen van mijn corsa d 2013 a13dtc nummer 2,3,4 zijn kapot zegt de pc maar heb gehoord dat er ook bij zijn met een druksensor ? mijn vraag is dus of iemand van jullie weet wat de onderdeelnummers zijn van deze 3 gloeibougies en welke er 1 met druksensor is ?
goeiemiddag, We hebben hier een Renault Clio in de werkplaats met motorstoring DF079 gemotoriseerde gasklepunit, regelfout en DF046 Accu voltage hoog/laag. Deze foutcode's die kwamen er 2 weken geleden in, toen hebben we de auto uitgelezen en de gasklep unit vervangen en alle adaptie waardes gereset en gasklep ingeleerd. Proefrit gemaakt en alles leek
Goedenmorgen In de werkplaats hebben wij een cvt automaatbak met een storing op het regel apparaat van de cvt bak.? Het nieuwe onderdeelnr van het regelapparaat is 4G1927155Q weet iemand of dit regelapparaat gecodeerd moet worden.? en of dit met de vagcom kan.? heeft iemand hier ervaring mee.?
Weet iemand of je de luchtvering van een mercedes benz viano kunt vervangen door stalen spiraalveren ?
beste collegas! wij hebben hier een auto in de werkplaats met t volgende gekke probleem: eens om de week of om de 14 dagen slaat de auto niet aan. hij demareerd verder perfect. na een diagnose met ista +, krijgen we een hoop massa fouten. zie bijlage met foutcodes. we hebben de nokkenas
Hallo, Ik heb een citroen berlingo binnen staan waarbij ik een compleet niewe koppeling en zelfstellende kabel heb vervangen. Nu is het zo dat er tussen de korf en druklager heel veel speling zit waardoor de vork heel los zit. De koppelingkabel krijg ik er met 2 vingers op omdat de vork op de helft zit. Ontkoppelen/schakelen
sleutels kwijt, via onderdelen lijn gebruikte ecu en contaktslot met ring besteld en gemonteerd, auto komt nog steeds niet van immobilisatie, procedure met pin 4 en 13 diverse malen uitgevoerd met oude en nieuwe ecu erin. Geen resultaat. is er nog andere procedure misschien?