sorteer op
Accu booster op de auto aangesloten maar deze bleek op 24volt te staan. Waardoor er kortsluiting is ontstaan. Alle zekeringen gecontroleerd lijken allemaal goed. Nu heb ik de volgende probleem automaatbak functioneert niet ik hem in alle standen zetten maar er gebeurt niets. Rochtingwijzers/ radio werken niet. Alarmlichten werken wel. Denk zelf dat er een module defect
Ik heb deze auto uitgelezen en de foutcode P2681-13 komt naar voren. Engine Coolant Bypass Valve A Control Circuit/Open. Heeft iemand enig idee welke klep ''A'' is? Deze auto heeft namelijk 2 Bypass kleppen. Een klep op het thermostaathuis en een klep op een ander koelvloeistofhuis. Gemeten Nog niets gemeten Uitgelezen met Bosch KTS Foutcodes
Ruitensproeier werkt niet. De motor werkt gewoon als je 12 v opzet voor en achter. Heb de stuurkolom schakel vervangen.. daar reageerd die via de uitleeskast ook op. Zekering is heel
goede middag Het volgende ,vw caddy binnen gekregen auto geen vermogen en roetfilter symbool brand. Alle systemen uitgelezen nergens geen fouten. Meetwaardes gecontroleerd :gemeten roet inhoud -3.07 gram berekend roet inhoud 23.98
Audi A1 start niet. Als je de sleutel omdraait gaat het dashboard aan, verlichting, radio, elec ramen cv alles werkt. 1 melding over de olieniveau sensor Abs /esp stuurbekr, remvloeist. lampje branden, Airbag lampje brandt ook Motorlampje brandt niet. Als je m uitleest geeft die op Motor, ABS, Steering Angle, Park/Steer assist, Airbag en Steering Assist:
probleem de motor die soms slecht start aanslaat. als de auto koud is en je start de motor slaat de motor drek aan . maar valt dan na 10 seconde terug uit . dit meermaals na elkaar als ik wat gas geef kan ik hem in leven houden en draait hij nadien goed. Wagen rijd dan ook
goedemiddag, wij hebben hier een opel astra 1.6cdti warbij soms met koudere motor een ratel/rammel hoorbaar is.Ik heb het zelf nog maar 1 keer kunnen constaterenen heb het gevoel dat het van de distributiezijde/vliegwiel vandaan komt. de ratel heeft wel een hoge toon en bij gas geven word die minder of verdwijnt. |Heeft iemand van jullie
Dag, Van een 4.0 liter FSI motor heb ik een storing op de oil level sensor en op de brakepad wear sensors. Beide lopen via de gateway. als ik sensor G12 meet (drie polig) heb ik keurig voeding en massa. Op pin 3 staat 11.5V uit de gateway. Dit lijkt mij wat vreemd. De sensor
Hallo allemaal, Heeft iemand ervaring met het ombouwen van een golf 5 automaat 6 bak type 09G3 naar een handgeschakelde? Het mechanisch gedeelte zal geen probleem zijn zoals ombouwen vliegwiel bak, kardans,schakelkabels en pook maar wat met de elektronika?
wagen staat binnen voor vervanging distributieketting. De kettingspanners werken op olie druk. er is een olieaanzuigzeef (filtertje) in het carter. maar nu is mijn vraag. zijn er nog op ander plaatsen in de oliekanalen zeefjes (filtertjes) die ik kan nakijken dat de nieuwe spanners zeker optimaal kunnen werken ? tips altijd welkom mvg hobie