sorteer op
Hallo, Iemand ervaring met de afstandbediening van een defender? De afstandbediening doet helemaal niets meer, ook niet de reserve. Lampje op dashboard van het alarm knippert ook niet meer. Wagen start wel normaal. Batterijtjes in sleutels al vervangen, zekeringen gecontroleerd. Maar niets helpt. Uitgelezen met Bosch kts
Hallo, Bij deze wagen valt sporadisch het instrumentenpaneel, radio, lichten en pinkers uit tijdens het rijden. De motor blijft wel draaien. Maar ze je de motor stil kan er ook niet meer gestart worden. Na paar keer start de motor weer wel en gaat alles terug normaal. Er zitten verschillende fouten in op can communicatie.
Ik heb helemaal geen storing als ik uitjes Maar injecteren spuiten geen diesel, Ik meet heb massa of spanning op de 2 draden van de injectoren Uitgelezen met Delphi
Goedemiddag, Ik heb hier een Megane 2 1.5 DCI. Telkens als de klant op hogere snelheid rijdt, en de uitlaatgastemperatuur (turbo) boven de 830 graden komt, verschijnt er in het dashboard ''injectie controleren''. Foutcode van Renault-CLIP is: DF1008. (EGT Parameter maximaal) Ik heb de sensor en bedrading naar ECU doorgemeten en die heb ik uitgesloten.
Goedemiddag, Heb hier een A3 2.0 tdi staan die niet aanslaat. wagen heeft bij een ford garage gestaan die er kennelijk niet uitkwamen. Blok gaat wel rond slaat echter niet aan, op spuitbus ook geen respons. bij uitlezen volgende fouten : 16725 camshaft position sensor implausible signal. P0341 verder 16955 brake switch implausible signal.. deze zal weinig met
Caddy uit 2013, 2.0 tdi CFHC motor, komt bij constante snelheid niet op temperatuur, blijt op 60 graden. Bij stilstand loopt de temp wel op, maar zakt weer tijdens rijden. Thermostaat is vervangen, origineel, zonder resultaat, geen foutcodes. Thermostaat weer uitgebouwd en gecontroleerd in bak water , opent en sluit op juiste temperaturen. Iemand suggesties? Bj voorbaat dank,
Deze Opel Astra K 2017 B14XFT heeft soms een brandend motorstoringslampje . Foutcode uitgelezen ( P1101 Aanzuigsysteem fout ) . Als we de fout wissen duurt het soms 2 weken alvorens de fout terug komt . In de dataweergave is niks bijzonders te zien . Ook geen directe lekkage aan turbodarmen of onderderuk . Iemand
We hebben hier een Amarok V6 TDI met een terugkomend probleem waar volgens de VW dealer geen oplossing voor is. Het MIL lampje gaat branden en heeft als foutcode P01BD Signaal intimitterend. De storing komt er bijna altijd in bij opwarmen van motor, is te wissen maar komt terug na een aantal starts Heeft iemand hier
Beste, Ik ben al even op zoek naar een oplossing op een VW Transporter T6 . De foutcode 16106 Koelmiddel temperatuursensor 2. Signaal te hoog. De koelventilator gaat regelmatig op volle kracht draaien (te pas en te onpas). Ondertussen is de sensor vervangen zonder resultaat. Gemeten Verder heb ik de voedingsspanning en de
Goedendag, Klant klaagt over het feit dat hij op willekeurige dagen bij een koude start een EPC lampje krijgt. Er is geen touw aan vast te knopen wanneer het gebeurd soms binnen 24 uur na het wissen van de storing en soms blijft deze een week weg. Wel altijd bij een koude start! Wanneer dit