sorteer op
Beste leden. ik ben in het bezit van een vito 111 cdi nu heb ik het probleem dat ik als in de auto rijdt hij in de 2e en 3e versnelling heel even inhoudt. Dus het lijkt net of hij even overslaat. met name als de motor koud is. Rond de 1400 toeren. Daarboven verder geen last van. ik
heb je de sleutel opengehad(of de klant) Wil dan nog weleens voorkomen dat de transponder eruit valt...! Kans is klein aangezien je de tweede sleutel heb geprobeerd.....maar controleer het eens... Een klein zwart blokje is het....als ik het batterijtje vervang of zo let ik hier extra op,soms ene klein drupje lijm eraan! suc6
Allereerst een gelukkig en gezond nieuwjaar aan iedereen! Bij deze zou ik graag volgend probleem voorstellen. Deze BMW staat in mijn werkplaats met volgend probleem: Enkel bij koude motor hapert en stottert de motor sporadisch dit is goed te zien wanneer hij stationair draait. Af en toe bij het rijden in koude toestand voel je dat
Hallo, Bij deze Focus komt er geen warme lucht uit de blaasmonden. (Klant heeft wagen zo gekocht). Ik heb me ingekocht op het portaal van Ford maar een juist elek. schema krijg ik niet. Ik kom altijd uit bij een traditionele Focus bij het elek. schema voor de verwarming. Ik ga de aansturing van de 3 gloeibougies
Hoi allemaal, Ik heb onlangs een Crafter van een nieuw koelpakket en voorfront voorzien na een kleine schade. Na de schade hersteld te hebben, het koelsysteem afgevuld motor gestart en toen ie warm was en de thermostaat openging verder gevuld. Motor startte direct en liep als een zonnetje. Motor uitgezet een halfuurtje laten staan om alle
Bij het herbedraden van de motor van onze wagen vinden we niet van elke draad de functie terug. Een elektrisch schema van de Jetronic en ontsteking zou ons al veel verder helpen. Ik spreek dan vooral van een schema waar de draadkleuren op vermeld staan. In HGS en Haynes Pro wordt dit niet aangeduid. Dank alvast. Gemeten
Hoi Collega's Bij een mercedes v8 amg komt er een foutcode p0301-68 misfire cilinder 1 steeds terug. Bougies waren erg slecht, deze alle 16 vervangen, bobine cilinder 1 ook meegenomen. Fout code komt er in bij een warme motor en begint de motor in te houden. Maar ik heb de foutcode nog nooit actief gezien.
Goedemorgen Collega's Ik heb een probleem met een Audi Q5 van 2009. Deze wagen is deze zomer binnen gekomen omdat de lichtbundel hoogte verstelling defect was. Ik lees het voertuig uit en kwam tot de vaststelling dat de niveau sensor links voor defect was. (Deze was vast gelopen en door de bewegingen was deze zijn
Hallo, Ik heb hier een scirocco staan die de foutcodes P2262 aangeeft en ook P0420. Nu heb ik een simpele vraag waar ik denk ik het antwoord op weet, maar wil toch zekerheid. Als ik het riempje van de compressor los maak, moet de compressor dan vrij kunnen draaien? Ik vermoed van wel maar deze zit
Collega's De ruitenwissers van de Renault werken niet meer. Auto kwam binnen met de linker wisser in de hoogste stand en de rechter in de ruststand. Klant vertelde dat onder het rijden de boel er mee stopte en dat na opnieuw starten van de auto's de wisser links nog een keer een slag heeft gemaakt.