sorteer op
CIC (headunit) module van deze 630i met onderdeelnr 6586953773-02 start niet meer op (hij probeert te booten maar raakt er niet door) en communiceert niet meer ie is niet meer te bereiken. Geen van de reparatiebedrijven waar ik mee werkte tot nu toe kan/wil hem repareren. Gezien de leeftijd van de wagen probeer ik de
Auto is kort geleden in de wasstraat geweest, daar afgeslagen en wil niet meer aanslaan. Hier in de werkplaats gekomen na een poosje fouten kunnen wissen en daarna liep de auto weer. Nu is de auto weer in de wasstraat geweest, hetzelfde probleem, echter is nu niet meer aan de praat te krijgen. Gemeten MM.
hallo .. zoals aangekondigd gaat het hier om een vw caddy 1.9 tdi. af en toe schoot deze in noodloop. geen vermogen meer,maar na het contact af te zetten en weer erop was er niks meer aan de hand, dit probleem deed zich steeds vaker voor , tot hij smorgens ook niet meer wou aanslaan, paar
we hebben een touareg v6 tdi die niet reageert op het gaspedaal, tenzij we een intercoolerslang losmaken. een vorige monteur heeft het gasklephuis vernieuwd, deze v6 heeft 2 intercoolers, die voor het gasklephuis samenkomen, storingen zitten er niet in, het maakt niet uit welke slang er los gemaakt wordt. als de maf sensor stuk zou zijn,
Dag Heren, Ik zit met een verveelde en hardnekkige storing. De auto start zeer slecht koud(Onder de 5 a 6 graden doet het probleem zich voor) en als hij dan éénmaal draait nagelt hij, draait hij onregelmatig en valt hij zelf stil. Gas geven resulteert alleen in meer nagelen en sneller stilvallen. De auto heeft
Wij zijn nu al een geruime tijd bezig met een storing in een Peugeot 206. Met koude start loopt de auto op 3 cilinders voor een paar seconde, soms net lang genoeg om een storing op te slaan (p1340 Overslag cilinder 4), dan moet de auto herstart worden omdat cilinder 4 dan word uitgeschakeld. Vaak
Beste leden, We hebben hier een Ford Ka staan van 2008. Deze loopt als je gas geeft op 3 cilinders. Stationair bijna niet te merken. Ma met rijden overduidelijk. Als ik een storing krijg dan is dit op Cilinder 4. Misfire Voertuig hebben we de volgende dingen al gedaan:Bobine vervangenBougies vervangenBougiekabels vervangemInjector van 3 na
niet starten of niet aanslaan idd., voor welke storing heb je de schema's nodig?
volgende probleem doet zich voor de ruitensproeiers sproeien dus niet meer pompje krijgt geen voeding op de zekering ( 30A ) en als ik de hendel bedien voor te sproeien dan zouden normaal de ruitenwisser ook x aantal maal moeten gaan die gebeurd ook niet en aan de achteruit sproeit deze ook niet ruitenwissers werken wel
Krukas draait wel en ook snel genoeg start pas naar 2 minuten Gemeten Gloei spiralen vernieuwd Foutcodes Geen foetcodes gevonden