sorteer op
geachte kan er mij iemand iets er zeggen van dat probleem ik heb een daewoo van klant binnen en heb volgende probleem heb al gemeten en zekerinegn gecontroleerd ik ben van belgie een tacuma van 2002 benzine f18n motor volgende is soms werken de achteramen niet en soms wel en mist achterlicht ook soms niet ik
Collega's De Megane cabrio heeft een af en toe storing in de werking van de ruitbediening van het linker portier. Normaal zakt de ruit een centimeter als je de portier greep ook maar een millimeter uit trekt en sluit de ruit als je het portier dicht doet. Als het probleem zich voor doet zakt de
We hebben een probleem met deze Nissan. De tip toetsen werken 95% van de tijd niet (behalve de achterruitverwarming) Het lijkt alsof er software matig iets geblokkeerd is. de boordcomputer telt wel op display en geeft steeds piepjes Wie heeft er hier Nissan ervaring?
het gaat over een heftruk verbrandekleppen kop weg gebracht nu krijg ik de onsteking niet optijd volgorde verkeerd?is eerste cilinder is toch distru zijde 1342 rechsom martin gr
ik heb een foutmelding sensor 1 stuk. weet iemand wat de volgorden tpms sensor is bij renault.
Hallo, we hebben een mazda cx5, welke na een klein stukje rijden code P2262 genereerd. Gaat dan ook in noodloop,daarvoor loopt en trekt die prima. als je de code wist gaat het weer een 6 km goed. alle vacuumslangen gecontroleerd, sensoren schoongemaakt.turbo ziet er goed uit, wastegate asjes zitten niet vast. iemand deze eerder meegemaakt
Wij hebben hier een renault master 2.5 dci (g9u) bouwjaar 2009 die binnen komt dat de motor warm loopt en de kachel niet meer warm wordt. Koelvloeistof was uit het reservoir gedrukt door de drukdop heen Thermostaat ging niet open en zagen geen koelvloeistof lopen via de retour in het reservoir dus thermostaat en waterpomp vervangen
Ik heb al een hoop testers alleen zoek ik nog een aanvulling. We hebben al 2 kts's, snapon met scope, hella gutman en een VCDS. Nu heb ik mijn ogen laten vallen op een Autel maxisys ultra. Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe autel testers?
Beste Een bmw 520D serie E60 van 2006 Wagen gaat niet op contact combi verlichting gaat wel / radio en dergelijke gaat soms ook soms niet maar wagen start helemaal niet geen controle lampjes of dergelijke gaan aan . foutcodes vooral in abs module C1F56 Can bericht CAS functiestoring kl 15 nt plausible U1374 Can
Hallo, Ik heb een audi a6 van 2006 staan waarvan de rembekrachtiger niks meer lijkt te doen het rempedaal is knoert hard. Dit is gekomen na het remmen in de sneeuw de abs greep in en bij stil stand was er plotseling geen rembekrachtiging meer. Auto geeft in het display aan esp fault see owners