sorteer op
Vanwege andere FC (P0345) zijn reeds vervangen 2x nokkenas sensor en krukassensor. Na deze fouten te hebben opgelost, komt plotseling melding op display, Emissiesysteem controleren, uitlezen geeft fout P0170. Heb wel de LTFT waardes uitegelezen uit de freeze frame data, daar is te zien dat de LTFT voor beide banken op - 25 % en hoger
Wij hebben een Vivaro binnen gekregen met een verstopte roetfilter, bij het uitlezen stonden veel roetfilter storingen en een van de gasklep. Na het vervangen van de roetfilter (die helemaal dicht zat), kwamen alleen de gasklep storing terug. Met een autel eobd scanner geeft ie p0120 gasklep positiesensor. Met een snap on geeft ie df646 aan.
Ik heb sinds enkele maanden zelf een S3 uit 2009, in 2010 via PON geïmporteerd en daarna door ABT getuned naar (nominaal) 310 pk. Heb na aankoop een beurt doorgevoerd, waarbij ook de bougies, luchtfilter en olie Haldex koppeling zijn vervangen. Er zat een K&N luchtfilter in en dat heb ik vervangen door een papieren
IK HEB EEN CITROEN BERLINGO BINNEN DIE DRAAIDE NIET GOED EN STARTE NIET MEER TOEN DIE WARM KREEG IK HEB EEN EN ANDER AL AAN VEARNDERD EN EGR OOK VARANDERD NU DRRAID HIJ TERUG NORMAAL HEB GEMETEN EN WAARDE DIE ZIJN GOED OOK TEMPERATUUR SENSOR VERVANGEN DAT IS ALLEMAAL VERBETERD NU PROBLEEM IS BIJ RIJDEN
Bij deze auto blijven soms spontaan de remlichten branden. maart vorig jaar kwam de klant met de klacht dat zijn remlichten aan bleven. Het bleek dat de trekhaak niet goed ingeleert was, dus met de Lexia opnieuw ingeleert. Dit werkte niet, maar de fout wissen hielp wel. In september weer dezelfde storing, remlichten aan maar geen foutcode.
Automatische transmissie is in Maart gereviseerd,perfect gereden tot deze hete zomer. Krijgt -meestal goed warm- de foutcode P0846. Al gerepareerd zijn: #Elektronica in AT vervangen. #Stekkerverbindingen strakker gezet,van ECU tot in de transmissie. #1draad van ECU naar transmissie vervangen. #ECU vervangen(gebruikte),chassisnr. geprogrameerd en laatste update. Het valt ons op dat de ECU in de motorruimte erg warm
Met rijden loopt de druk in het koelsysteem te hoog op zodat de dop gaat afblazen. De EGR koeler en thermostaat zijn al vervangen. (#EGR koeler hed een twijfel, is behoorlijk veel werk,direct vervangen. #in de thermostaat zit een o-ring los om het waselement, daarom vervangen) ) Na een rit de motor laten afkoelen en snuffelen boven
Goedemiddag, ik heb hier een Opel Vectra staan met een koudestart probleem. Als je de auto wilt starten wanneer de motor een aantal uren niet gedraait heeft slaat hij moeilijk aan. De startmotor draait rond en stopt na een seconde of 2 met draaien. Het lijkt dan net of de motor op het punt
goedenavond :) buurmeisje van hier verder op heeft een A klasse w168ze had gister het probleem na een flinke noodstop dat haar auto slecht schakelde en dus heel hoog in toeren bleef draaien. ik zou zojuist een stukje met haar mee rijden, echter bij het in R of in D zetten hoor je echt fikse
Hallo , klant probeerde zelf een andere radio te installeren , met "knetterend" resultaat ( zijn woorden !) , gevolg : km-stand is naar 000000 gegaan (?!?) , lampje "stop" blijft knipperen en motor draait rond bij startpoging , maar slaat niet aan . Geen metingen of uitlezing gedaan , ben vrij zeker dat ECU (BSI