Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

Kachel wordt niet goed warm E39 528i

Beste medeleden, Heb in de werkplaats een E39 528i staan met een vreemd probleem. Als het koelsysteem ontlucht is via de twee onluchtingsnippels, werkt de kachel perfect en worden de twee dikke koelslangen die op de radiateur komen goed hard. Zodra er een tijdje met de kachel uit/op 16 graden wordt gereden en vervolgens de kachel

BMW5-serie613 feb. 2021 15:59

Turbodruk valt weg.

Hallo vakgenoten,  wij hebben hier een Octavia 1.2 tsi voor reparatie staan. En deze auto heeft het probleem dat de turbodruk wegvalt.  Als de auto opnieuw gestart word gaat hij als een speer maar na een paar meter in noodloop.  Deze auto heeft al zijn update gehad en de shim bij de turbo. De volgende

SkodaOctavia913 feb. 2021 12:38

Massa punten gezocht

Collega's, Ik ben met storing zoeken bezig met deze auto en het lijkt een massa probleem te zijn. Graag zou ik weten waar het of de massa punten van de ECU zitten. Mijn informatie is hier niet duidelijk in. Rikus Uitgelezen met Maxisys en BrainBee Foutcodes P0108 en P0113

Peugeot2061512 feb. 2021 20:43

2.2 tdci nagelen + diesel uit retourleiding

Goedemiddag, ik heb hier een transit 2.2 TDCI uit 2012. deze nagelt nogal boven de 1500 toeren onder belasting.  ik heb de verstuivers gedemonteerd om te laten testen. ondanks dat het retouren vrij normaal lijkt. cilinder 1 lekte wel het brandplaatje.  nu het volgende (rare in mijn ogen) uit de diesel retourleiding komt behoorlijk wat

FordWindstar1212 feb. 2021 17:53

gasklephuis gezocht

hallo heeft er iemand een gasklephuis van een polo 6n1 1994 1.6i met motorcode AEE. Ik heb hier zelf al lang achter gezocht en kom erachter dat deze zeer moeilijk te vinden zijn voor een 1600 en nieuw is een te grote gok want we weten niet of het probleem opgelost gaat zijn met een

VolkswagenPolo1612 feb. 2021 15:31

roetfilter na reiniging

Beste leden Initieel hadden we het probleem met de roetfilter dat deze verstopt was, dus auto in noodloop binnengebracht door de klant. We hebben deze gedemonteerd en deze laten reinigen door een firma. Nu het probleem is dat die na reining blijft zeggen dat de vulgraad 400 % is en nog steeds niet boven de 3000

Mercedes-BenzS-klasse1312 feb. 2021 14:19

steeds melding moterstoring

-tankontluchtingssysteem doorlaat verkeerd   -regelapparaat verkeerd gecodeerd Uitgelezen met Maxisys Autel Foutcodes P044100 en 01044

SeatIbiza1012 feb. 2021 11:03

Remlichten

Het volgende probleem doet zich voor: Als je het contact aanzet gaat het 3e remlicht flauw branden. Lekstroom zou je zeggen, maar de gewone remlichten branden niet flauw mee. Als je op het rempedaal drukt brand hij goed, maar de gewone remlichten branden niet mee. Alle stekkers losgekoppelt in de achterlichten, stekkerdoos trekhaak losgekoppelt en

CitroënC52212 feb. 2021 09:03

VIVARO 2.0 CDTI M9R, WIL NIET REGENEREREN

Goedemorgen allen, Wij hebben hier een VIVARO 2.0 diesel (M9R) met een vreemd probleem. Er is een aantal maaanden geleden een turbo en EGR-koeler vervangen ivm eem afgebroken klepje van de egr koeler die in de turbo zat. Sindsdien rijdt de auto weer goed maar komt de klant telkens terug met de melding: inspuiting storing

OpelVivaro1012 feb. 2021 08:55

Trekhaak aansluiting

Goedemiddag Heren ik heb hier een Toyota c-hr staan waar een trekhaak onder moet Ivm fietsdrager er zit led-verlichting op de auto Maar moet dat appart ingeleerd worden of is er iemand die dat weet. Alvast vriendelijk dank .   Gemeten - Uitgelezen met - Foutcodes -

Toyota1111 feb. 2021 19:58