sorteer op
Beste medeleden, Heb in de werkplaats een E39 528i staan met een vreemd probleem. Als het koelsysteem ontlucht is via de twee onluchtingsnippels, werkt de kachel perfect en worden de twee dikke koelslangen die op de radiateur komen goed hard. Zodra er een tijdje met de kachel uit/op 16 graden wordt gereden en vervolgens de kachel
Hallo vakgenoten, wij hebben hier een Octavia 1.2 tsi voor reparatie staan. En deze auto heeft het probleem dat de turbodruk wegvalt. Als de auto opnieuw gestart word gaat hij als een speer maar na een paar meter in noodloop. Deze auto heeft al zijn update gehad en de shim bij de turbo. De volgende
Collega's, Ik ben met storing zoeken bezig met deze auto en het lijkt een massa probleem te zijn. Graag zou ik weten waar het of de massa punten van de ECU zitten. Mijn informatie is hier niet duidelijk in. Rikus Uitgelezen met Maxisys en BrainBee Foutcodes P0108 en P0113
Goedemiddag, ik heb hier een transit 2.2 TDCI uit 2012. deze nagelt nogal boven de 1500 toeren onder belasting. ik heb de verstuivers gedemonteerd om te laten testen. ondanks dat het retouren vrij normaal lijkt. cilinder 1 lekte wel het brandplaatje. nu het volgende (rare in mijn ogen) uit de diesel retourleiding komt behoorlijk wat
hallo heeft er iemand een gasklephuis van een polo 6n1 1994 1.6i met motorcode AEE. Ik heb hier zelf al lang achter gezocht en kom erachter dat deze zeer moeilijk te vinden zijn voor een 1600 en nieuw is een te grote gok want we weten niet of het probleem opgelost gaat zijn met een
Beste leden Initieel hadden we het probleem met de roetfilter dat deze verstopt was, dus auto in noodloop binnengebracht door de klant. We hebben deze gedemonteerd en deze laten reinigen door een firma. Nu het probleem is dat die na reining blijft zeggen dat de vulgraad 400 % is en nog steeds niet boven de 3000
-tankontluchtingssysteem doorlaat verkeerd -regelapparaat verkeerd gecodeerd Uitgelezen met Maxisys Autel Foutcodes P044100 en 01044
Het volgende probleem doet zich voor: Als je het contact aanzet gaat het 3e remlicht flauw branden. Lekstroom zou je zeggen, maar de gewone remlichten branden niet flauw mee. Als je op het rempedaal drukt brand hij goed, maar de gewone remlichten branden niet mee. Alle stekkers losgekoppelt in de achterlichten, stekkerdoos trekhaak losgekoppelt en
Goedemorgen allen, Wij hebben hier een VIVARO 2.0 diesel (M9R) met een vreemd probleem. Er is een aantal maaanden geleden een turbo en EGR-koeler vervangen ivm eem afgebroken klepje van de egr koeler die in de turbo zat. Sindsdien rijdt de auto weer goed maar komt de klant telkens terug met de melding: inspuiting storing
Goedemiddag Heren ik heb hier een Toyota c-hr staan waar een trekhaak onder moet Ivm fietsdrager er zit led-verlichting op de auto Maar moet dat appart ingeleerd worden of is er iemand die dat weet. Alvast vriendelijk dank . Gemeten - Uitgelezen met - Foutcodes -