sorteer op
Wagen start heel moeilijk, koud en warm + gering vermogen. GEEN Foutcodes. Luchtmassameter werkt correct bij meten met de scope (freqentie type) . Maar in meetwaarden werkt de luchtmassameter niet. dwz als ik de wagen start zie ik op mijn scope een mooie rimpel in het signaal van iedere aanzuigslag. Als ik kijk in de
Beste leden, Je kan het haast niet gemist hebben, maar voor wie het niet heeft gezien: vanavond en morgenavond organiseren we een digitale variant van AMT Live. Normaal zouden we drie dagen volop kennissessies op Auto Prof organiseren, maar dat kan in deze tijd natuurlijk niet. Op 9 en 10 maart staat er toch een
Auto binnengebracht met volgende klachten: Na lege accu is onderweg auto opgestart met acculader. Nu werkt paneel kachel (airco en achteruitverwarming ) niet meer. Verlichting gaat automatisch aan na starten en is niet uit te zetten terwijl dit voorheen wel ging. Cabriodak gaat nu alleen de eerste 50 cm. en verder niet. Portierraam links ging altijd
Hoi, Hier een sprinter met v6 om642 motor. storing was dat deze uitviel bij stilstaand gasgeven en dan gas los naar stationair. Bij terugval toerental viel brandstofdruk op de commonrail weg naar minder dan 100bar. motor valt dus uit. Vermogen bij deellast en vollast goed (wel 1800bar ipv 1600bar bij vollast). Mengregelklep op hd pomp
Een goede morgen, voertuig na gebruik afgezet, na twee uur geen start meer, batt vervangen (één cel defect), nog steeds 't zelfde. Geen foutcodes, geen startstroom aan bendix, wel permanente + aan starter. Van contact gaat alles door naar de relaisbox onder motorkap, maar daar stopt het !! Iemand een idee wat ik over het
Motorlampje brandt af en toe, af en toe vermogens verlies. Storing df998 df651 df997 aanwezig. Turbo slangen gecontroleerd op lekkage. Turbo druk was goed echter heeft deze motor meerdere druksensoren. Stekker demonteren van sensoren tot de foutcode ontstond op dezelfde sensor. Sensor demonteren. Deze zat compleet verstopt. Sensor vervangen. Uitgelezen met Maxis Foutcodes Storing df998
Auto trekt extreem scheef naar links en rechts bij het gas los laten, stuur blijft recht staan. Voertuig uitgelezen en heeft geen foutcodes. Draagarmen en rubbers zijn goed, veren zijn heel als ook de veerpootlagers. Iemand een idee..
Beste leden, Wij hebben hier een mercedes sprinter waarvan de hogedrukpomp lekt. Deze zit aan de achterzijde van de motor gemonteerd en wordt door een tandwiel aangedreven. Ik vroeg me af, is deze redelijk makkelijk te de- en monteren of zou dan heb distributiedeksel aan de achterkant van de motor gedemonteerd moeten worden? Ik heb
Vandaag de hogedrukleiding van de stuurbekrachtiging vernieuwd. Daarna ontlucht. Systeem gecontroleerd op lekken en juiste oliepeil. Echter na die tijd wil de motor, na de opwarmfase, niet meer mooi stationair draaien. Het toerental schommel sterk, de motor slaat bijna af. Probleem doet zich zowel op benzine als LPG voor. Tijdens het rijden lijkt de motor
Goedendag, Ik heb hier een Citroen C5 die bij het starten een motorstorings melding in de display geeft. Alleen service blijft branden de rest gaat normaal uit. Foutcodes P0692 + P0694 Bediening hoge en lage snelheid koelventilator sluiting naar + Spanningen zijn gewoon aanwezig. Het relai/regelmodule bij de ventilator is vervangen en ook de zekeringenkast