sorteer op
Renault Megane CC 2008 automaat 2.0 Rechter achter raam gaat niet geheel dicht (blijft ongeveer 5m open), bediening vanuit bestuurdersdeur, alle ramen te bedienen en ook via de midden schakelaar. Ra raam niet te bedienen via de ra schakelaar (ook niet via donor schakelaar) Rechterachterraam kan dus omlaag en omhoog (maar de laatste 5cm), dak
slipregeling lampje gaat brandenAls ik auto uitlees krijg ik foutmelding op stuurhoek sensor Zit die in de clockspring of op het stuurhuis? heb daar verschillende info over ontvangen.De clockspring heeft ook ABS en Airbag functie maar die geven geen storing Na standaard reset is lampje uit ook als je achteruit gaat inparkeren gaat lamp soms zelfs
Hallo, Ik heb een seat altea die stationair niet goed wil lopen. heb deze auto nieuw binnen dus ik heb geen geschidenis van deze auto. Ik zie wel dat het kleppendeksel er vanaf geweest is. De auto wil moeilijk aanslaan, alleen met een beetje gas. als hij eenmaal loopt loopt hij heel slecht totdat ik een
Hallo ik ben sinds kort in het bezit van een seat leon van 2006 met een 2.0FSI (BVY) motor de auto loopt stationair onregelmatig (verder geen storing) na het rijden van een redelijke afstand ging mijn motorlampje aan , uitgelezen , storing knock sensor 1 Storing gewist en deze blijft ook weg maar
In de werkplaats heb ik een Mercedes SLK r171 waar problemen zijn met de kap en op dat moment werkt de achterruitverwarming ook niet. Zonder ook maar iets aan de auto te veranderen werkt het dak en de achterruitverwarming wel. Tijdens het uitlezen zit er een fout melding in op de eindschakelaar kap gesloten nu
Goeie savonds allen! Tis weer zoeken-tot-je-een-ons-weegt tijd helaas Ik heb een 5serie e39 aangeboden gekregen met bakproblemen, is door een andere garage al eerder naar gekeken maar tevergeefs. vorige garage heeft ABS computer vervangen en de sensoren gewisseld gehad, computer software opnieuw geladen (vraag het me af??) en uiteindelijk zonder resultaat het op 'bak kapot' gegooid,
Beste techneuten, Het volgende probleem: De motor slaat niet meer aan maar gaat wel met voldoende toerental rond. De laatst gereden rit liep de motor in het begin wat beroerd maar liep vervolgens weer goed. Na een nacht stilstaan sloeg de motor niet meer aan. Als de motor weer een tijd heeft stilgestaan lijkt het
De laatste tijd merk ik een "ernstige" brom / resonantie / vibratie dat begint bij 1800rpm en abrupt stopt bij 2200rpm Dit gebeurd alleen innde 4 5 6 versnelling. Bus rijd verder goed, gemoeg vermogen. EGR is afgedopt. LMM lijkt goede waarde te geven stat en bij 2000rpm Turbodruk loopt iets achter maar lijkt mij normaal.
Hallo, Wij hebben hier een Citroen C4 Picasso 1.6 Vti staan met een vervelende storing. De storing komt er als volgt in: Rijdend met de auto merk je bij ligt optrekkent dat de auto wat stottert/inhoud, dit verneem je vooral in een lage versnelling. Wanneer de auto hier erg last van heeft komt de storing pas in het
Beste leden, Wij hebben hier een renault kangoo waar we niet uitkomen. Deze heeft de volgende foutcodes: *dtc0120 inlaat luchtklep positiesensor *dtc 0409 positiesensor EGR klep *dtc0638 inlaat luchtklep positiecontrole *dtc0402 EGR klep defect open *dtc2100 Circuit klep inlaatlucht circuitstoring Wij hebben het Gasklephuis vervangen maar de storing blijft aanwezig, komt na het wissen gelijk