sorteer op
Als de motor KOUD wordt gestart wordt er soms kort een storingsmelding op het dashboard gegeven. Deze melding duurt 200 meter na wegrijden, houdt niet in, loopt perfect, geen merkbaar defect. Daarna de rest van de dag geen problemen meer, MIL blijft ook niet branden. Bij warme motor nooit problemen. We hebben eerst alles gewist en de klant
Beste techneuten, Ik heb een VW Passat staan van 2005 waarvan de turbodruk regeling van slag lijkt te zijn. Bijgevoegd heb ik een run gemaakt met VAG-COM waarmee het motortoerental, actuele - , gewenste turbodruk & turbodruk PWM klep zijn gelogd. Duidelijk is te zien dat de actuele turbodruk veel te hoog is dan de gewenste.
We zijn hier al enige tijd bezig met een probleem caddy. Een maand of 4 geleden begon het. Auto goed rijdend weggezet, na starten van de auto begint deze flink te stotteren, alsof deze op 2 of 3 cilinders loopt, en slaat ook af. gas geven gaat wel, maar afslaan doet hij toch. Na
Goedendag, Ik had hier een auto staan waarvan de nokkenasversteller 18 maanden geleden van was vervangen, nu is deze opnieuw defect. Mijn vraag kan dit veroorzaakt zijn? en komt dit vaker voor. Mijn vermoeden fabrieksfout of vervuiling via de olie. De motor is destijds gereinigd met flush en extra ververst i.v.m. vervuilde olie. verder is
heren ik zit ff met een probleem met deze wagen deze wagen bokt bij ongeveer 80 km/uur in de 5 versnelling bij constante snelheid geef je gas heeft de auto meer dan genoeg vermogen en bokt tie niet wat ik tot nu toe heb vervangen bougie`s bobine ( 2 keer ) electrisch gasklephuis ( 3
Mijn seat leon 2006 gaat gelijk op nooddoop ik heb het uitgelezen en dit kwam uit .foutcode:10117 brandstofdruk regelimieten over schreden. nou weet ik niet waar ik moet beginnen.iemand een adviesss
Ik heb een storing P0340 (nokkenassensor) die elke keer terug komt. Na het wissen komt de fout direct terug bij het starten of even lopen. Nokkenassensor is al vervangen. Het scopebeeld is prima. Mooie bloksignaal van 5 Volt. Timing heb ik gecontroleerd met speciaal gereedschap. En de motor staat op tijd. Ik heb geen idee meer.
beste, Ik heb een golf VI binnen van een klant, deze heeft de auto geimporteerd uit Duitsland. de auto heeft een lichte schade gehad rechts voor, volgens duitse importeur enkel het spatbord vervangen. aan de bumper te zien kan dit kloppen. volgende problemen doen zich voor: auto geeft -21°graden buitentemperatuur weer de brandstofmeter
Foutcode B1023 komt bijna nooit voor dat een gordelhouder stuk is. Gordelslotschakelaar passagierszijde plussluiting. Gemeten Controle lamp gaat branden met en zonder gesloten gordel,en met en zonder passagier Uitgelezen met KTS 520 Foutcodes B1023
Goedenavond, Meestal vind ik tussen de vragen al een antwoord op mijn vraag, maar deze keer niet. vandaar dat ik dit zo een keer probeer. Ik ben nu twee week bezig met een logan op gas. Deze auto heeft al langere tijd problemen met inhouden. op benzine en gas. Ik heb een andere motor