Stel jouw vraag of reageer op een bestaande vraag Filters wissen

Extra filteropties

Topics

sorteer op

Start nieuw topic
TopicMerkModelReactiesDatum

ontstekingproblemen, div. foutcodes

Als de motor KOUD wordt gestart wordt er soms kort een storingsmelding op het dashboard gegeven. Deze melding duurt 200 meter na wegrijden, houdt niet in, loopt perfect, geen merkbaar defect.  Daarna de rest van de dag geen problemen meer, MIL blijft ook niet branden. Bij warme motor nooit problemen. We hebben eerst alles gewist en de klant

Alfa Romeo1120 mei 2014 14:18

P0234 - Overboost

Beste techneuten, Ik heb een VW Passat staan van 2005 waarvan de turbodruk regeling van slag lijkt te zijn. Bijgevoegd heb ik een run gemaakt met VAG-COM waarmee het motortoerental, actuele - , gewenste turbodruk & turbodruk PWM klep zijn gelogd. Duidelijk is te zien dat de actuele turbodruk veel te hoog is dan de gewenste.

VolkswagenPassat1119 mei 2014 22:08

Slaat aan, stotterd en slaat weer af.

 We zijn hier al enige tijd bezig met een probleem caddy. Een maand of 4 geleden begon het. Auto goed rijdend weggezet, na starten van de auto begint deze flink te stotteren, alsof deze op 2 of 3 cilinders loopt, en slaat ook af. gas geven gaat wel, maar afslaan doet hij toch.   Na

VolkswagenCaddy314 mei 2014 17:10

Nokkenasverstelling renault weer defect

Goedendag, Ik had hier een auto staan waarvan de nokkenasversteller 18 maanden geleden van was vervangen, nu is deze opnieuw defect. Mijn vraag kan dit veroorzaakt zijn? en komt dit vaker voor. Mijn vermoeden fabrieksfout of vervuiling via de olie. De motor is destijds gereinigd met flush en extra ververst i.v.m. vervuilde olie. verder is

RenaultScénic912 mei 2014 09:27

af en toe bokken

heren ik zit ff met een probleem met deze wagen deze wagen bokt bij ongeveer 80 km/uur in de 5 versnelling bij constante snelheid geef je gas heeft de auto meer dan genoeg vermogen en bokt tie niet wat ik tot nu toe heb vervangen bougie`s bobine ( 2 keer ) electrisch gasklephuis ( 3

1911 mei 2014 23:41

10117 foutcode

 Mijn seat leon 2006 gaat gelijk op nooddoop ik heb het uitgelezen  en dit kwam uit .foutcode:10117 brandstofdruk regelimieten over schreden. nou weet ik niet waar ik moet beginnen.iemand een adviesss

SeatLeon1210 mei 2014 13:35

Foutcode P0340 komt terug

Ik heb een storing P0340 (nokkenassensor) die elke keer terug komt. Na het wissen komt de fout direct terug bij het starten of even lopen. Nokkenassensor is al vervangen. Het scopebeeld is prima. Mooie bloksignaal van 5 Volt. Timing heb ik gecontroleerd met speciaal gereedschap. En de motor staat op tijd. Ik heb geen idee meer.

OpelCorsa2210 mei 2014 08:13

weergave buitentemperatuur en brandstofmeter

 beste,  Ik heb een golf VI binnen van een klant, deze heeft de auto geimporteerd uit Duitsland. de auto heeft een lichte schade gehad rechts voor, volgens duitse importeur enkel het spatbord vervangen. aan de bumper te zien kan dit kloppen.   volgende problemen doen zich voor:   auto geeft -21°graden buitentemperatuur weer de brandstofmeter

VolkswagenGolf67 mei 2014 21:32

Foutcode B1023

 Foutcode B1023 komt bijna nooit voor dat een gordelhouder stuk is. Gordelslotschakelaar passagierszijde plussluiting.       Gemeten Controle lamp gaat branden met en zonder gesloten gordel,en met en zonder passagier Uitgelezen met KTS 520 Foutcodes B1023

Mercedes-BenzM-klasse37 mei 2014 06:50

inhouden met p0300

Goedenavond,   Meestal vind ik tussen de vragen al een antwoord op mijn vraag, maar deze keer niet. vandaar dat ik dit zo een keer probeer. Ik ben nu twee week bezig met een logan op gas. Deze auto heeft al langere tijd problemen met inhouden. op benzine en gas. Ik heb een andere motor

DaciaLogan145 mei 2014 16:52